Skip to main content

Bulliga vesi

Njah. Alustaks siis ühest unenäost, mis oli mingis mõttes isegi vist naljakas. Asi oli nimelt selline, et mingi kutt kirjutas mulle, aga kasutas ühe teise kuti aadressi, kes oli tegelt surnud. See veel ei ole naljakas. Marvan. Aga siis ma igatahes sain kokku selle teise kuti õe/tüdruku/sõbra/misiganesega ja me hakkasime rääkima ja jutt läks sellele, et ta käib kooris. Ma siis küsisin, et kas Noortekooris, ja ta vastas, et ei, aga ta on Noortekooriga koos esinenud ja tunneb sealt inimesi. Ma siis mainisin, et mina tunnen sealt kah inimesi ja et üks neist on ajaloolane. Mille peale see tüdruk läks näost täiesti valgeks, silmad läikisid paanikast ja üleüldse oli terve ilme üks suur hirm ja õudus ja surmahirm ja muu selline. Ja siis ma vist kirjeldasin Udu, mille peale ta ütles sellise tohhhutu kergendusohkega, et "Ah Laura". Mulje jäi, et kooris käib mingi üliõudne ajaloolane. Kas käib?

Nõnna. Aga nüüd veidike, kuigi mitte liiga palju, ülikooli teemal. Nimelt tegelesin ma teise Krüptoloogia ajal usinalt liivakellade joonistamisega ning valmis isegi üks kuuesõrmeline (hoogu läksin) Surm. Nii, te kõik teate muidugi mu suurepärasest kunstiandest, mis hõlmab kõige muu kõrval ka elevante, föönikseid ja tigusid ning nüüd siis kah liivakellu. Kui see pildike, mis ma siia kohe varsti lisan, ka nähtavale jääb, siis saate imetleda mu viimast tööd või lausa viimaseid töid. Parempoolne on "Surematu". Näete, kuidas ta elukella liiva juurde valatakse? Aga vaene lollike pole sellega arvestanud, et mingil hetkel saab ju alumine klaas täis ja siis... ma ei tea, aga midagi head sealt vaevalt oodata on. Ja see kollane seal on juurdevalatav liiv, mitte leegid. Vasakpoolne siis on "Aega veel on". Nagu näha on ülemises osas veel liiva küll, kui mitte küllalt. Niisiis, nautige minu suurepärast kunsti (kui see jääb nähtavaks) ja... eee... olge muidu tublid!

---
Kunstiandekas Suxu

Comments

Anonymous said…
Ja Udu siis ei käi üliõudsete ajaloolaste alla? Nojah, ehk ta tõesti ei ole nii üliõudne. Aga Kaisa kah nüüd nii kohutav ei ole ju! Vähemalt ma ei tea, et oleks...

Aga unenäod on toredad. Mitte, et ma viimasel ajal midagi unes üldse näinud oleks. Tegelikult nägin! Üks öö nägin tormi unes. Lihtsalt tormi. Puud kaardusid ja õhk lendas ja lehed kah ja hall oli. Kas see tähendab head ilma, ei tea? Pühapäevaks?
Anonymous said…
Muide, su liivakellad on veidi kõverad.
suxu said…
Aga äkki oled sa hoopis ise kõver? (Näiteks hüperbool.)
Anonymous said…
eee... ei. Hüperbool pole ma kohe kindlasti.
suxu said…
Jah. Hüperboolid on lahedamad.
Anonymous said…
Hei!!!!!
suxu said…
He-hee-hee! >:)
Anonymous said…
Tegelikult ei ole viisakas teiste inimeste üle irvitada. Võiks kogunisti öelda, et see on ebaviisakas. Nii et vabanda kohe!
suxu said…
No missa solvad siis minu imekauneid liivakellasid!!!
Anonymous said…
Ma lihtsalt mainisin tõsiasja, et nad on veidi kõverad. Eelkõige see vasakpoolne. Muud ei midagi. Muidu on täitsa kellad.
suxu said…
Ruum on kõver! Ja aeg arvatavasti kah, vähemalt osadel graafikutel!
Anonymous said…
Kas ma siis ütlesin, et see on halb, et ta kõver on? Ei öelnud ju! Miks sa siis kohe seda nii võtad, nagu ma oleks öelnud, et nad on kõverad ja koledad! Ei öelnud ju!
suxu said…
Aga sa ei öelnud seda kah, et nad kenad on! Ja ikka ei ütle! Ja ühtegi ooo!-d ja aaa!-d kah mitte.
Anonymous said…
ooooo! Kui ilusad kõverad liivakellad!!!

Oled nüüd rahul?
suxu said…
Jah, olen jah! Haa!
Anonymous said…
Ülbe ja ennast täis...
suxu said…
Ei. Kakaod täis.
Anonymous said…
Aga sa jood ju mõttetult seda jooki - veega
suxu said…
Vesi ei ole mõttetu.
Anonymous said…
ei, seda muidugi mitte, aga kakao tegemine veega on kakaopulbri raiskamine. Vat!
suxu said…
Jah, aga kakao tegemine piimaga on piima raiskamine. Ja piima raiskamine on omakorda rohu, vee ja lehma raiskamine!
Anonymous said…
Aga maitse on tunduvalt parem. Sa pead seda tunnistama!
Anonymous said…
Ja kakao tegemine ilma piimata ei olegi kakao tegemine, see on mingi mõttetu lörri tegemine!
suxu said…
Ei, ei pea. Ma olen piimaga tehtut joonud. Mingit erilist vahet seal küll pole.
Anonymous said…
Jään eriarvamusele.
suxu said…
Lumi.
Anonymous said…
Kus? Kus-kus-kus??? Mulle kaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
suxu said…
Gröönimaal.
suxu said…
Saadame Orava järgi.
Anonymous said…
Hea mõte!
Aga lund tahaks küll juba jah. Lumesadu. Ja siis lihtsalt lund. Ja siis veel lumesadu. Ja siis rohkem lund. Ja siis lumesadu. Ja suusalund. Ja... noh, said vast juba pointist aru.

Popular posts from this blog

mmxxiii

Täna on küll viimane aeg teha ära eelmise aasta kokkuvõte, aasta 2022 oma siis. Ega ma sellest väga palju enam ei mäleta ka. Aga mul oli põlveopp, millele järgnes 5 nädalat kargutamist ja siis sügisel käisin töökaaslastega spaas. Vahepeal oli suvi kah, siis käisime Pontuga ujumas. Ja kutsapargis käisime ka mitmeid kordi. Vaatame resolutsioonid ka üle, 2022 a. lubadused: * tegele Pontuga Ikka tegelesin :) Käisime kutsapargis ja jalutamas ja olime/mängisime niisama koos. Kaisutasime kah.  * ära üle tööta Vot - ei töötanudki! Selle vastu aitas Pontu ilusti - nüüd ma jõuan kella 10-ks tööle ja olen kella 6-ni ja väga palju ületunde enam ei tee.  * hoolitse oma tervise eest Jah, sain põlve korda ja tegin harjutusi. Ja vahetasin perearsti ära, sest mu vana perearst läks pensionile ja siis ma sain automaatselt uue, aga see uus on linna teises otsas, seega ma võtsin sama arsti, kes on emal-isal ja vennal. Minu meelest on ta tore ja asjalik.  P.S. Tuli meelde nüüd, et me käisime (vist augustis)

mmxxiv

Tahaks seekord aasta kokkuvõtte kähku ära teha, siis saab rahulikult muud juttu ka ajada. Vaatame siis, mis aastast 2023 meelde on jäänud... Jaanuarist ei mäleta eriti midagi, tõenäoliselt oli lumine. Ei, alguses isegi ei olnud, aga lõpupoole vist juba oli. Sõidutunde tegin ka enam-vähem usinalt, kuigi sel hetkel mul veel eriti hästi asjad välja ei tulnud. Kippusin lumehangedesse sõitma. Veebruaris ma astusin auku. Siis oli küll suur lumi. Käisime K. ja kutsadega jalutamas, läksime üle võõra lumise põllu ja ma astusin jalgapidi auku ja jäin sinna natukeseks kinni ka. Aga lõpuks sain ikka välja ja midagi hullu ei olnudki, saabas/jalg said märjaks.  Märtsis vist käisin korra õhtul pimedas autoga sõitmas (pimeda aja koolitus) ja leidsin, et see ei olnud üldse tore, sest noh, pime oli. Aprillis ma käisin kutsapargis ja suutsin mingis pisikeses lohus oma jala nii välja väänata, et see läks hullult paiste ja ma käisim EMOs; luud olid õnneks terved, aga pärast seda kandsin oma 3-4 nädalat ort

Viini reis

Viin, Austria, 29.06 – 02.07.2018 NB! Need, kes ei viitsi tervet juttu lugeda, siis kerige lõppu, seal on kokkuvõte. Neljapäev, 28.06. Sõitsime kella kolmese rongiga Tallinnasse, kus olime endile üheks ööks kinni pannud toa GO Shnelli Hotellis, mis asub kohe raudteejaama kõrval. Lennujaamas pidime olema kell 5 hommikul. Olime enne tükk aega mõelnud, kuidas ikkagi toimida, kas minna varem ja ööbida hotellis, kusjuures alguses kaalusime ainult Ülemiste Hotelli, aga seal olid alles vaid kallid toad. Korra mõtlesime ka, et sõita Tallinnasse öise bussiga, aga seda varianti me mõlemad ikkagi pelgasime, sest mis saab siis, kui midagi juhtub ja me oleme alles Tartus ja juba 3-4 tunni pärast peaksime olema Tallinna lennujaamas. Pealegi oleks me sellise variandi puhul pidanud olema kas terve öö üleval või oleks saanud ainult mõned tunnid magada. Otsustasime siis lõpuks Shnelli hotelli kasuks, kuna rongiga minnes on see tõesti kohe sealsamas ja lisaks oli tuba ka mõistliku hinnaga j