Skip to main content

MMXII

Vaatamata oma selle aasta lubadusele seoses laiskusega (ja mitte päris sellises stiilis, et ole nii laisk kui suudad), ei viitsinud ma ikkagi kokkuvõtet varem ära teha. Võib-olla oli asi ka selles, et ma pole end pea kuu aega korralikult välja maganud ehk siis maganud kella poole neljani õhtul. Muuseas, täna oli isegi kell neli veel valge. Jee! Kevad tuleb!

Aga nüüd siis lubatud kokkuvõte:

2011 aasta lubadused

* käi hambaarstil - jep. Käisin ühel ilusal päikesepaistelisel aprilli (või mai) päeval ja kõik läks palju paremini kui viimasel korral. Ainult tarkusehambad taheti mult ära võtta. Hetkel on veel kõik suus. Eks näis, kui nad väga suurt pättust ei tee, siis võivad nad jääda kah. Ja mis hambaarsti puutub, noh, seitsme aasta pärast jälle. Või kuna seekord läks niipalju paremini, äkki isegi juba sel aastal. 


* õpi peegelkaameraga pildistama - õppisin. Sain paar loengut ja ühe praktikumi. Ja nüüd ei mäleta enam mitte kui midagi. Eks tuleb ainet korrata. Ja kui juba päris pildistamiseks läheb, siis ehk jäävad asjad paremini meelde.


* käi reisul - jess! jess! jess! Ma ei mäleta täpselt, kui kaua ma olen juba tahtnud Kreekasse minna, aga ma arvan, et vähemalt 10 aastat kindlasti. Ja jeerum küll, kui mõnus see oli. Ilus, tore, hea, soe, mõnus... sinna ma lähen küll teinekord tagasi. Igatahes, ma ei saanud veel oma Kreeka hullusest/armastusest üle. 


* organiseeri stiilipidu (kasvõi natuke) - eip. Isegi mitte natuke. See-eest jälle suutsin ma aasta eelviimasel päeval, kui see lubadus mulle pähe tuli, pisut siilipeole mõelda. Mul on kodus üks siilikuju (ei, kaks siilikuju) ja üks siiliküünal ja üks siilivaas. Ja siis on mul üks soengugeel, mida ma ei kasuta, ja millest võiks ju imelisi/imelikke turritavaid soenguid teha. Ning Selverist saaks tellida pasteedivigurid Siiliperekond. Ja mingi siilimängu mõtleks kah välja. Kõlab plaanina? (Plaane on mul alati mitmeid..)


* loe (mõned) Papu raamatud läbi ja anna tagasi - nagu ikka selliste asjadega, jätsin ma kõik viimasele minutile. Või vähemalt viimasele päevale. Kui Papu ei saanud kahjuks kohale tulla ja nii jäidki raamatud jätkuvalt minu kätte. Näiteks "Jutustada inimesi", mille ma lugesin läbi ja oleksin tagasi andnud. Või "A Pair of Blue Eyes", mida ma ei lugenud läbi, aga oleksin ikkagi tagasi andnud. (Aga nüüd ma loen selle ehk isegi läbi). Ja siis paar Austenit, mida ma olen mõlemat lugenud, aga mitte läbi. Ja siis üks Radcliffe'i oma, mida ma pole vist isegi lugema hakanud. Hmmjah. Võib-olla on veel midagi.


* loe teisi raamatuid kah - lugesin. Igasuguseid. Vaatame, tuletame mõned meelde..  Foucault' pendel, Karupoeg Puhhi uued seiklused, Väikesed võililled, Édith Piafi autobiograafia, Düüni teine osa, Wives and Daughters... paar Pratchettit kindlasti kah... ja veel teisigi.


* käi teatris - jep, otsisin kavad üles, vaatasin, mis siis eelmise aastanumbri sisse jäid. Need olid Mowgli, Gorgo kingitus, Rahvusvahelise Tantsupäeva Gala, Lõbus lesk ja Mary Poppins. Kõik olid head ja toredad ja huvitavad. 

* käi jala (soojal a'al) - käisin. Ja seekord ei väsinudki enam sillal ära. :)

* joonista, kirjuta, loe ja unista - jep, jep, jep, jep. Lepatriinusid joonistasin hästi palju. Ja kaks vihmametsa. 


Jeerum, üldse ei ole enam meeles, mis juhtus eelmisel ja mis üle-eelmisel aastal. Vähemalt sellel teen veel enam-vähem vahet, mis juhtus sellel ja mis eelmisel aastatuhandel. 


Aga jah, mida vanemaks saad, seda kiiremini need aasta-sunnikud mööda kihutavad.

Comments

Popular posts from this blog

mmxxiii

Täna on küll viimane aeg teha ära eelmise aasta kokkuvõte, aasta 2022 oma siis. Ega ma sellest väga palju enam ei mäleta ka. Aga mul oli põlveopp, millele järgnes 5 nädalat kargutamist ja siis sügisel käisin töökaaslastega spaas. Vahepeal oli suvi kah, siis käisime Pontuga ujumas. Ja kutsapargis käisime ka mitmeid kordi. Vaatame resolutsioonid ka üle, 2022 a. lubadused: * tegele Pontuga Ikka tegelesin :) Käisime kutsapargis ja jalutamas ja olime/mängisime niisama koos. Kaisutasime kah.  * ära üle tööta Vot - ei töötanudki! Selle vastu aitas Pontu ilusti - nüüd ma jõuan kella 10-ks tööle ja olen kella 6-ni ja väga palju ületunde enam ei tee.  * hoolitse oma tervise eest Jah, sain põlve korda ja tegin harjutusi. Ja vahetasin perearsti ära, sest mu vana perearst läks pensionile ja siis ma sain automaatselt uue, aga see uus on linna teises otsas, seega ma võtsin sama arsti, kes on emal-isal ja vennal. Minu meelest on ta tore ja asjalik.  P.S. Tuli meelde nüüd, et me käisime (vist augustis)

mmxxiv

Tahaks seekord aasta kokkuvõtte kähku ära teha, siis saab rahulikult muud juttu ka ajada. Vaatame siis, mis aastast 2023 meelde on jäänud... Jaanuarist ei mäleta eriti midagi, tõenäoliselt oli lumine. Ei, alguses isegi ei olnud, aga lõpupoole vist juba oli. Sõidutunde tegin ka enam-vähem usinalt, kuigi sel hetkel mul veel eriti hästi asjad välja ei tulnud. Kippusin lumehangedesse sõitma. Veebruaris ma astusin auku. Siis oli küll suur lumi. Käisime K. ja kutsadega jalutamas, läksime üle võõra lumise põllu ja ma astusin jalgapidi auku ja jäin sinna natukeseks kinni ka. Aga lõpuks sain ikka välja ja midagi hullu ei olnudki, saabas/jalg said märjaks.  Märtsis vist käisin korra õhtul pimedas autoga sõitmas (pimeda aja koolitus) ja leidsin, et see ei olnud üldse tore, sest noh, pime oli. Aprillis ma käisin kutsapargis ja suutsin mingis pisikeses lohus oma jala nii välja väänata, et see läks hullult paiste ja ma käisim EMOs; luud olid õnneks terved, aga pärast seda kandsin oma 3-4 nädalat ort

Viini reis

Viin, Austria, 29.06 – 02.07.2018 NB! Need, kes ei viitsi tervet juttu lugeda, siis kerige lõppu, seal on kokkuvõte. Neljapäev, 28.06. Sõitsime kella kolmese rongiga Tallinnasse, kus olime endile üheks ööks kinni pannud toa GO Shnelli Hotellis, mis asub kohe raudteejaama kõrval. Lennujaamas pidime olema kell 5 hommikul. Olime enne tükk aega mõelnud, kuidas ikkagi toimida, kas minna varem ja ööbida hotellis, kusjuures alguses kaalusime ainult Ülemiste Hotelli, aga seal olid alles vaid kallid toad. Korra mõtlesime ka, et sõita Tallinnasse öise bussiga, aga seda varianti me mõlemad ikkagi pelgasime, sest mis saab siis, kui midagi juhtub ja me oleme alles Tartus ja juba 3-4 tunni pärast peaksime olema Tallinna lennujaamas. Pealegi oleks me sellise variandi puhul pidanud olema kas terve öö üleval või oleks saanud ainult mõned tunnid magada. Otsustasime siis lõpuks Shnelli hotelli kasuks, kuna rongiga minnes on see tõesti kohe sealsamas ja lisaks oli tuba ka mõistliku hinnaga j