Skip to main content

mmxxiv

Tahaks seekord aasta kokkuvõtte kähku ära teha, siis saab rahulikult muud juttu ka ajada. Vaatame siis, mis aastast 2023 meelde on jäänud...

Jaanuarist ei mäleta eriti midagi, tõenäoliselt oli lumine. Ei, alguses isegi ei olnud, aga lõpupoole vist juba oli. Sõidutunde tegin ka enam-vähem usinalt, kuigi sel hetkel mul veel eriti hästi asjad välja ei tulnud. Kippusin lumehangedesse sõitma.

Veebruaris ma astusin auku. Siis oli küll suur lumi. Käisime K. ja kutsadega jalutamas, läksime üle võõra lumise põllu ja ma astusin jalgapidi auku ja jäin sinna natukeseks kinni ka. Aga lõpuks sain ikka välja ja midagi hullu ei olnudki, saabas/jalg said märjaks. 

Märtsis vist käisin korra õhtul pimedas autoga sõitmas (pimeda aja koolitus) ja leidsin, et see ei olnud üldse tore, sest noh, pime oli.

Aprillis ma käisin kutsapargis ja suutsin mingis pisikeses lohus oma jala nii välja väänata, et see läks hullult paiste ja ma käisim EMOs; luud olid õnneks terved, aga pärast seda kandsin oma 3-4 nädalat ortoosi ja vist oli alguses valus kah. 

Mais läks vist ilusaks ja soojaks. Aga vbl ei läinud ka. Aga lillekesed olid, nii ei vist ikka läks.

Juunis ma pidasin oma sünnipäeva ära ja siis läksin tarkusehambast loobuma, millest ülesaamine võttis peaaegu kuu aega. Palavaks läks ka. Pontu sai 2-aastaseks. :)

Juulis ma käisin Tallinnas õe perel külas. Rongiga läksin, rongiga tulin, täitsa mugav oli. Tallinnast lahkumise päeval oli korralik sadu, aga muul ajal oli vist ikka ilus-mõnus-soe. Puhkasin ja tegin asju, aga mitte kõiki asju, mis plaanis olid. Käisime ühes uues kutsapargis. Kohvikus käisime ka palju, korra ka Pontuga. Ujuma ei jõudnudki. Mina tahtsin paar korda minna, aga R. ei tahtnud ja ma üksi ka ei viitsinud.

Augustis oli veel ikka ilus ja soe. Natuke puhkasin siis ka ja tegin toredaid suviseid asju. Ja käisin jätkuvalt autokoolis. Ning astusin jälle mingisse täiesti olematusse lohku ja väänasin taaskord oma jala välja (sama jala). Seekord ei viitsinud EMOsse minna ja ortoos oli ka juba olemas. Ja väga valus ka ei olnud, õnneks. 

Septembris oli ikka veel ilus ja soe ja mõnus. Käisime ema-isaga mitmeid kordi Toome kohvikus lõunat söömas ja linnas õhtust söömas ja nautisime sooja ilma. :)

Oktoobris vist enam nii soe ei olnud. Siis tuli kuidagi ruttu sügis peale. Aga värvilisi lehekesi oli ikka ka. :) Ja siis käisime töökaaslastega Võrus spaas ning ma leidsin, et päris tore on spaas käia. Kuu lõpus tuli üks šokeeriv uudis kah. 

Novembri alguses tegin autokooli sõidueksamit ja minu endagi üllatuseks õnnestus mul sellest läbi saada. Ma olin jube närvis, aga eksamineerija oli jube rahulik ja peaaegu kõik läks ilusti ka. Kuu lõpus sai üks ajastu otsa, millest on muidugi päris kahju ja eks see aasta jääb mul selle tõttu ka meelde. 

Detsembri alguses oli mul nüüd Transpordiameti sõidueksam, ma olin veel hullemini närvis, kogu sõidu aja käed ja jalad värisesid ja ma enda meelest tegin vähemalt sada viga kah, aga tulemus oli ikkagi see, et eksam sai tehtud, läbitud ja sain load kätte! :) Jeee! Siis tulid jõulud nagu ikka ja seekord oli mul jõulude ja aastavahetuse vahel puhkus ka ja nii mõnus oli siis ikka puhata. :) Lisaks täitus meil R-ga 10 aastat koosolemist. :)

Selline aasta kokkuvõte siis. Kindlasti läks midagi meelest ka. Aga vaatame nüüd lubadused ka üle.

2023 aasta lubadused

* viska / anna ära asju - mingil määral see õnnestus jah ning ma isegi koristasin oma riidekappi ja leidsin sealt asju, mida ma ei kanna. Pontu aitas jätkuvalt kaasa sellele, et mõned asjad said ribadeks kantud. Aga mõnest oli ikka kahju ka. Tegelikult peaksin samas vaimus jätkama, sest asju on ikka hästi palju. Ja ma olen ju selline, et ei raatsi eriti midagi ära visata. Nt kasvõi ilusaid tühjasid kommikarpe, millega pole mitte kui miskit teha.

* proovi uusi retsepte - mul on meeles, et ma tegin ühe nii hea kohupiima-marjakoogi, et isegi R. kiitis ja seda ei juhtu üldse tihti. Tõesti oli hea. Ja siis ma tegin ühte kitsejuustu-tomati pirukat, mis tuli ka hea välja. Ja üks salat oli, mis tuli ka hea. Nii et midagi sai ikkagi tehtud. Aastavahetuseks tegin ühe teistsuguse marja-kohupiimakoogi, mis tuli natuke meh ja R. ei olnud nõus üle 2 tüki seda sööma, aga ma ise sõin ikka ära, panin moosi peale, siis oli natuke vähem meh.

* treeni Pontut - kuskil koolitusel me see aasta ei käinud, aga igal hommikul ja igal õhtul peale sööki ja enne närimispulka teeme natuke harjutusi. Viimasel ajal küll selliseid, et emme peidab ära ja Pontu otsib üles. ;)

* mängi Pontuga (tegele, käi ringi) - ikka olen teinud. Jalutamas olen väga palju käinud, kutsapargis ka täitsa tihti. :) Mul olid küll suured plaanid erinevate väljasõitude osas, aga need jäid kahjuks ära. Elvas korra käisime R. sugulasel külas, seal sai Pontu Pipiga mängida ja niisama aias ringi joosta. Igapäevaselt käin ma enamasti Pontuga 2 korda väljas ja R. käib siis ühe korra. Vbl kodus ta mängib Pontuga natuke rohkem. Aga meie kaisutame rohkem, Pontu tuleb mulle seltsi kui ma telekat vaatan ning öösel ka natuke. Magab ta tegelikult ikka põrandal, aga kui ma tuttu heidan, siis tuleb kaissu ja hommikul ka. Nojah, R. teda oma voodisse ei lase, seega kõik kaisud toimuvad minu voodis. :) Mina rahul :)

* tee oma harjutusi & hoolitse tervise eest - nujah, jalaharjutusi ma enam ei tee, tunnistan üles. Aasta alguses veel tegin, aga siis mul jäi jalg ükskord harjutust tehes valusaks ja siis ma ei teinud mõnda aega ja siis ma väänasin jala välja ja siis ka ei teinud. Ja siis tuli laiskus peale ja enam ei tee harjutusi, tunnistan üles. Tervis oli üldises plaanis ok, kui need jala väänamised ja hambast loobumise jama välja arvata. Muud otseselt meeles ei ole.

* autokool - tehtud! :) 

Comments

Popular posts from this blog

mmxxiii

Täna on küll viimane aeg teha ära eelmise aasta kokkuvõte, aasta 2022 oma siis. Ega ma sellest väga palju enam ei mäleta ka. Aga mul oli põlveopp, millele järgnes 5 nädalat kargutamist ja siis sügisel käisin töökaaslastega spaas. Vahepeal oli suvi kah, siis käisime Pontuga ujumas. Ja kutsapargis käisime ka mitmeid kordi. Vaatame resolutsioonid ka üle, 2022 a. lubadused: * tegele Pontuga Ikka tegelesin :) Käisime kutsapargis ja jalutamas ja olime/mängisime niisama koos. Kaisutasime kah.  * ära üle tööta Vot - ei töötanudki! Selle vastu aitas Pontu ilusti - nüüd ma jõuan kella 10-ks tööle ja olen kella 6-ni ja väga palju ületunde enam ei tee.  * hoolitse oma tervise eest Jah, sain põlve korda ja tegin harjutusi. Ja vahetasin perearsti ära, sest mu vana perearst läks pensionile ja siis ma sain automaatselt uue, aga see uus on linna teises otsas, seega ma võtsin sama arsti, kes on emal-isal ja vennal. Minu meelest on ta tore ja asjalik.  P.S. Tuli meelde nüüd, et me käisime (vist augustis)

Viini reis

Viin, Austria, 29.06 – 02.07.2018 NB! Need, kes ei viitsi tervet juttu lugeda, siis kerige lõppu, seal on kokkuvõte. Neljapäev, 28.06. Sõitsime kella kolmese rongiga Tallinnasse, kus olime endile üheks ööks kinni pannud toa GO Shnelli Hotellis, mis asub kohe raudteejaama kõrval. Lennujaamas pidime olema kell 5 hommikul. Olime enne tükk aega mõelnud, kuidas ikkagi toimida, kas minna varem ja ööbida hotellis, kusjuures alguses kaalusime ainult Ülemiste Hotelli, aga seal olid alles vaid kallid toad. Korra mõtlesime ka, et sõita Tallinnasse öise bussiga, aga seda varianti me mõlemad ikkagi pelgasime, sest mis saab siis, kui midagi juhtub ja me oleme alles Tartus ja juba 3-4 tunni pärast peaksime olema Tallinna lennujaamas. Pealegi oleks me sellise variandi puhul pidanud olema kas terve öö üleval või oleks saanud ainult mõned tunnid magada. Otsustasime siis lõpuks Shnelli hotelli kasuks, kuna rongiga minnes on see tõesti kohe sealsamas ja lisaks oli tuba ka mõistliku hinnaga j