Skip to main content

karda oma kampsunit

Kunagi ammu-ammu-ammu oli selline Eesti seriaal/sari nagu "Armastuse kahur". Ei, see ei olnud seebikas ega draama ega komöödia ega armastuslugu. See oli scifi/ulme, nö kodumaine X-files. Selle nimega oli ka mingi stoori, umbes nii, et kui kaks inimest väga teineteist armastavad, siis muutuvad nad kahuriks ja... eee... erm... something. Igatahes seletati see esimeses osas ära. 

Jabur nimi. Jabur seriaal. Aga omamoodi huvitav. Tegelikult, kui aus olla, ega see pealkiri nii jabur ju polegi. Pea igas seriaalis, kus on ilus meespeategelane ja ilus naispeategelane, nad varem või hiljem (enamasti hiljem) avastavad, et on tegelikult teineteist esimesest osast peale armastanud ja loodud koos olema - vaatajad on sellest juba ammu teadlikud ja saavad nüüd öelda: awww, lõpuks ometi! Seejärel on nad mõnda aega koos, saavad võib-olla lapse ja siis mõnikord üks neist sureb või röövitakse tulnukate poolt ära. Eestlased jätsid selle osa vahele ja panid kohe mehe ja naise kokku, ausalt ja keerutamata.  

Igatahes, seal oli üks osa selline, kus keegi nõianaine kudus kampsuneid, kes hiljem siis oma kandja ära kägistasid. Mul on ka mõned sellised kampsunid olnud, millest võiks seda isegi uskuda, kuigi tegelikult oli süüdi ikka nõianaine, mitte vaesed heasoovlikud kampsunid. Mul oli kunagi kampsuni(ostmis)hullus peal, aga nüüd enam ei ole.  

Lambad on toredad. Mulle meeldivad lambad ja lambavillast sokid ja kindad ja sallid ja mütsid jne. Ma ei ole eriline karedusekartja, seega kui ma valisin oma talvepükste riideks välja osaliselt villase riide, siis ma isegi ei mõelnud sellele, et see võiks kare olla. 

Lasin õmblejal endale püksid õmmelda ja kuna need on sellised külma aja püksid, siis oli ka väga oluline, et sinna alla retuusid mahuksid, kui ikka väga külmaks läheb. Proovides panin ka retuusid alla. Siis sain püksid kätte ja järgmine päev panin jalga, aga ilma retuusideta, sest ei ole veel pakast. Natuke karedad olid, aga mis siis, ma ju karedust ei karda - mõtlesin nii ja läksin tööle. 

Aga oi jeerum küll. Mitte ükski riideese pole minu mäletamist mööda mind kunagi nii kiusanud nagu need püksid. Need torkisid ja sügelesid ja eriti istumise ajal oli see selline täielik piin, täielik õudus. Ma ei kujutanud ette, kuidas ma küll õhtuni vastu pean, aga kuidagi imelik tundus ka poole päeva pealt ära minna põhjusega, et püksid torgivad. Aga torkisid! Nagu mind oleks väikeste nõeltega torgitud.

Kuidagiviisi ma ikka vastu pidasin ja nüüd käin pükstega ikka edasi, aga retuusid panen alla, nii ei ole enam valus. Aga see oli ikka päris jube. Ma ei taha ka kohe lammast süüdistada, võib-olla oli seal ikka mingi sünteetika, võib-olla läheb pesemisega paremaks, aga... uhh... pükse tuleb ka karta. I did not see that coming!

Lisaks suutsin ma eelmisel nädalal kaks päeva kanda sellist kaelaketti, mis jättis mulle kaela peale täpilise triibu. Jälle kiusati mind.

Comments

Popular posts from this blog

mmxxiii

Täna on küll viimane aeg teha ära eelmise aasta kokkuvõte, aasta 2022 oma siis. Ega ma sellest väga palju enam ei mäleta ka. Aga mul oli põlveopp, millele järgnes 5 nädalat kargutamist ja siis sügisel käisin töökaaslastega spaas. Vahepeal oli suvi kah, siis käisime Pontuga ujumas. Ja kutsapargis käisime ka mitmeid kordi. Vaatame resolutsioonid ka üle, 2022 a. lubadused: * tegele Pontuga Ikka tegelesin :) Käisime kutsapargis ja jalutamas ja olime/mängisime niisama koos. Kaisutasime kah.  * ära üle tööta Vot - ei töötanudki! Selle vastu aitas Pontu ilusti - nüüd ma jõuan kella 10-ks tööle ja olen kella 6-ni ja väga palju ületunde enam ei tee.  * hoolitse oma tervise eest Jah, sain põlve korda ja tegin harjutusi. Ja vahetasin perearsti ära, sest mu vana perearst läks pensionile ja siis ma sain automaatselt uue, aga see uus on linna teises otsas, seega ma võtsin sama arsti, kes on emal-isal ja vennal. Minu meelest on ta tore ja asjalik.  P.S. Tuli meelde nüüd, et me käisime (vist augustis)

mmxxiv

Tahaks seekord aasta kokkuvõtte kähku ära teha, siis saab rahulikult muud juttu ka ajada. Vaatame siis, mis aastast 2023 meelde on jäänud... Jaanuarist ei mäleta eriti midagi, tõenäoliselt oli lumine. Ei, alguses isegi ei olnud, aga lõpupoole vist juba oli. Sõidutunde tegin ka enam-vähem usinalt, kuigi sel hetkel mul veel eriti hästi asjad välja ei tulnud. Kippusin lumehangedesse sõitma. Veebruaris ma astusin auku. Siis oli küll suur lumi. Käisime K. ja kutsadega jalutamas, läksime üle võõra lumise põllu ja ma astusin jalgapidi auku ja jäin sinna natukeseks kinni ka. Aga lõpuks sain ikka välja ja midagi hullu ei olnudki, saabas/jalg said märjaks.  Märtsis vist käisin korra õhtul pimedas autoga sõitmas (pimeda aja koolitus) ja leidsin, et see ei olnud üldse tore, sest noh, pime oli. Aprillis ma käisin kutsapargis ja suutsin mingis pisikeses lohus oma jala nii välja väänata, et see läks hullult paiste ja ma käisim EMOs; luud olid õnneks terved, aga pärast seda kandsin oma 3-4 nädalat ort

Viini reis

Viin, Austria, 29.06 – 02.07.2018 NB! Need, kes ei viitsi tervet juttu lugeda, siis kerige lõppu, seal on kokkuvõte. Neljapäev, 28.06. Sõitsime kella kolmese rongiga Tallinnasse, kus olime endile üheks ööks kinni pannud toa GO Shnelli Hotellis, mis asub kohe raudteejaama kõrval. Lennujaamas pidime olema kell 5 hommikul. Olime enne tükk aega mõelnud, kuidas ikkagi toimida, kas minna varem ja ööbida hotellis, kusjuures alguses kaalusime ainult Ülemiste Hotelli, aga seal olid alles vaid kallid toad. Korra mõtlesime ka, et sõita Tallinnasse öise bussiga, aga seda varianti me mõlemad ikkagi pelgasime, sest mis saab siis, kui midagi juhtub ja me oleme alles Tartus ja juba 3-4 tunni pärast peaksime olema Tallinna lennujaamas. Pealegi oleks me sellise variandi puhul pidanud olema kas terve öö üleval või oleks saanud ainult mõned tunnid magada. Otsustasime siis lõpuks Shnelli hotelli kasuks, kuna rongiga minnes on see tõesti kohe sealsamas ja lisaks oli tuba ka mõistliku hinnaga j