Skip to main content

Tagasi kontorisse

Nüüd siis asi nii kaugel, et tuleb tagasi kontorisse minna. Tegelikult ma käisin ka juba sel nädalal alates kolmapäevast. Siis oli nii ilus ja soe ilm, et mõtlesin, et lähen-vaatan, kuidas seal linnas ja kontoris see olukord siis on. Tunne oli selline nagu läheks reisile, ärevus täiesti sees - ma lähen linna! Esimest korda pärast 13.märtsi, seega pmst siis kaks ja pool kuud olin kodus olnud. 

Esimesel päeval oli natuke imelik jah tööl olla, aga pärast tööd saime vanematega kokku ja läksime kohvikusse ja see oli küll väga tore üle hulga aja. Kuigi sellist tunnet ei olnud, et oleks pikk vahe olnud, kusjuures - päriselt kokku me pole vahepeal saanud, aga virtuaalselt läbi skype oleme ikka rääkinud ja videokõnesid teinud. 

Kui ma kolmapäeval läksin, siis mõtlesin, et käin selle ühe päeva ära ja siis olen 2 päeva jälle kodutööl, aga läks teisiti, ülemus ütles, et ta tahab mind nüüd rohkem näha. :P Seega käisin ka neljapäeval ja reedel tööl. Reedel läksime pärast tööd vanematega Botaanikaaeda, kus ma küll korra olin sel aastal käinud, 14. veebruaril. Jalutasime seal ringi ja vaatasime lillekesi. Pärast oli plaanis jälle kohvikusse minna, aga tuli välja, et kõik kohvikud pandi kell 8 kinni, seega ei saanudki kuhugi. 

Kodusel ajal ma avasin rõdukohviku ja käisin seal vahupiimakohvi joomas ja kooki söömas. :P Meil on rõdu pmst kasvuhoone, nii et õhtupoole, kui päike sinna paistma hakkab, on seal väga soe ka siis kui õues on oma 10-20 kraadi jahedam. Lõpuks ma põgenesin sealt isegi ära, liiga palav hakkas. :D

Kodune vahupiimakohv ja koogike - ema tegi koogikese ja õde tõi ära; lisaks tõi õde mulle üks päev ka oma küpsetatud leiba, mis oli väga nämma. :) 

Kodus töötada oli tegelikult päris tore - eriti selliste jahedate ilmadega, kui õue minna ei taha ja eriti sellest hetkest alates, kui ma sain uue tööarvuti, mis ei jookse umbes kord päeval suvalisel hetkel kokku. Jah, toredad kolleegid vahetasid mul arvuti nii ära, et ma pmst ei saanud arugi. :P Aga jah, magada sain 1h kauem - mis tegelikult tähendas küll seda, et ma läksin ka 1h hiljem magama, sest ma juba olen selline - tööle sai palju kiiremini ja seega sai kokkuvõttes ka rohkem tööd teha, lisaks oli ka rahulikum - inimesi on palju kergem ignoreerida üle skype'i kui siis, kui nad reaalselt sinu kõrval seisavad või sinuga räägivad. :P

Õue sai tunduvalt vähem, käisin umbes korra nädalas. Kui ilmad juba rohkem kevade poole läksid, siis tundsin puudust oma majas ja/või autost. Oma maja puhul oleks saanud aias kõpitseda, autoga kuhugi looduskaunisse paika sõita. Aga kuna kumbagi ei ole, siis jalutasin lihtsalt oma linnaosas majade vahel ringi - selle maja tagant, siis tolle maja otsast mööda, teise maja tagant ja kolmanda maja tagant jne. Pigem jah majade tagant kui eest. Natuke lillekesi nägin ka, sest paari maja taga (ja ühe maja otsas ja ühe maja ees) on lillepeenrad ka. Seal nägin mitmevärvilisi tulpe ja nurmenukke ja rukkililli ka juba. :) Ja ükskord hiljuti nägin ka 3 esimest liblikat ära: kirju, kirju ja valge. 

Lillepeenar
Peitepilt - leia liblikas :)


Aga selle kodusolemisega harjus täiesti ära ja kõigi kaasnevate asjadega - nt see, et Selverist kaupa tellides tuli 10 päeva oodata, kuni kaup kohe jõudis, ning et tellimus tuli teha kell 00:01, et löögile saada. :P Seega kui me ükskord hakkasime jälle tellime ja esimene vaba aeg oli juba ülehomme, siis ma olin sellest väga häiritud, sest kõik mu plaanid - tellida vahepeal Taluturust - olid sellega sassi löödud. :D

Korra ma Taluturust ikkagi tellisin, piima ja leiba ja võid. Ökovõi - selline, mis säilis umbes nädal, seega kui leib otsa sai, pidin ma olude sunnil koogi küpsetama ja kujutage ette minu rõõmsat üllatust, kui ma avastasin, et mul on sügavkülmas veel mitu karpi rabarberit. :) Tegingi rabarberikooki - R-le ka maitses, aga ta ütles, et ilma rabarberita oleks parem. :P No mulle jälle maitses rabarberiga. 
Rabarberikook
Isa, õe ja ema sünnipäeva ning emadepäeva pidasime üle skype-i, kõik lapsed siis ilusti koos. :) Ajasime juttu, kuigi mina pigem kuulasin, jutukamad rääkisid. :P

Tehisintellekti algkursus lõppeb ka nüüd selle nädalaga ära, ma tegin eile viimase testi ka ära - kokkuvõttes oli see päris huvitav ja ainus teema, mis mind absoluutselt külmaks jättis oli ärianalüütika osa, aga kõik muu oli põnev: tehisnärvivõrgid, masinõpe, isejuhtivad autod, pildituvastus, tehisintellekt meditsiinis jne. :)

R-t tahan ka natuke kiita, kuna ta kannatas mu pideva kodusoleku väga ilusti välja. Ma arvasin küll, et ma ajan ta üsna kiiresti hulluks - aga ei, vastu pidas. Vahepeal oli küll natuke mossis, kui ma ei lubanud tal muusikat kuulata, kuna mul oli vaja töökõne teha -  ja mõnikord need kõned natuke hilinesid ka. Ja siis ka natuke, kui eriolukord sai läbi, aga mina ei läinudki kohe kontorisse tagasi. :D Aga üldiselt pean teda ikkagi kiitma. :) Õue ta minuga küll pärast seda ühte korda, kui ootamatult lund sadama hakkas, ei tulnud - ta ei ole selline jalutaja tüüp. Ta läheb välja ainult siis kui asja on, niisama mitte. Eile õnneks oli asja, vaja pakike poe juurest ära tuua ja natuke muud ka, seega viisin teda mööda oma jalutusradasid poeni ja tagasi, kõikide lillekeste juurest mööda. :)

Sain R-lt ühe oma sünnipäeva kingi ka juba kätte - ta tükk aega uuris eri mudeleid, siis valis välja (konsulteeris minuga ka), tellis ära ja selle nädala keskel jõudis just kohale ka. Hetkel tundub, et ta on sellest rohkem vaimustatud kui mina - aga mulle sobib selline variant ka. :P Aga täpsemalt räägin teine kord.

Hämmastav, et mai kuu saab juba otsa ja homme algab juuni. Suvi on pmst käes, valged ööd jms. Linnukesed hakkavad laulma kell 3 hommikul ja kell pool üksteist õhtul ei olegi veel eriti pime. Valge aeg, ilus aeg, soe aeg. Nüüd võib ju paar-kolm nädalat kontoris tööl käia ja siis tulebki juba esimene osa puhkust. :)

Comments

Popular posts from this blog

mmxxiii

Täna on küll viimane aeg teha ära eelmise aasta kokkuvõte, aasta 2022 oma siis. Ega ma sellest väga palju enam ei mäleta ka. Aga mul oli põlveopp, millele järgnes 5 nädalat kargutamist ja siis sügisel käisin töökaaslastega spaas. Vahepeal oli suvi kah, siis käisime Pontuga ujumas. Ja kutsapargis käisime ka mitmeid kordi. Vaatame resolutsioonid ka üle, 2022 a. lubadused: * tegele Pontuga Ikka tegelesin :) Käisime kutsapargis ja jalutamas ja olime/mängisime niisama koos. Kaisutasime kah.  * ära üle tööta Vot - ei töötanudki! Selle vastu aitas Pontu ilusti - nüüd ma jõuan kella 10-ks tööle ja olen kella 6-ni ja väga palju ületunde enam ei tee.  * hoolitse oma tervise eest Jah, sain põlve korda ja tegin harjutusi. Ja vahetasin perearsti ära, sest mu vana perearst läks pensionile ja siis ma sain automaatselt uue, aga see uus on linna teises otsas, seega ma võtsin sama arsti, kes on emal-isal ja vennal. Minu meelest on ta tore ja asjalik.  P.S. Tuli meelde nüüd, et me käisime (vist augustis)

mmxxiv

Tahaks seekord aasta kokkuvõtte kähku ära teha, siis saab rahulikult muud juttu ka ajada. Vaatame siis, mis aastast 2023 meelde on jäänud... Jaanuarist ei mäleta eriti midagi, tõenäoliselt oli lumine. Ei, alguses isegi ei olnud, aga lõpupoole vist juba oli. Sõidutunde tegin ka enam-vähem usinalt, kuigi sel hetkel mul veel eriti hästi asjad välja ei tulnud. Kippusin lumehangedesse sõitma. Veebruaris ma astusin auku. Siis oli küll suur lumi. Käisime K. ja kutsadega jalutamas, läksime üle võõra lumise põllu ja ma astusin jalgapidi auku ja jäin sinna natukeseks kinni ka. Aga lõpuks sain ikka välja ja midagi hullu ei olnudki, saabas/jalg said märjaks.  Märtsis vist käisin korra õhtul pimedas autoga sõitmas (pimeda aja koolitus) ja leidsin, et see ei olnud üldse tore, sest noh, pime oli. Aprillis ma käisin kutsapargis ja suutsin mingis pisikeses lohus oma jala nii välja väänata, et see läks hullult paiste ja ma käisim EMOs; luud olid õnneks terved, aga pärast seda kandsin oma 3-4 nädalat ort

Viini reis

Viin, Austria, 29.06 – 02.07.2018 NB! Need, kes ei viitsi tervet juttu lugeda, siis kerige lõppu, seal on kokkuvõte. Neljapäev, 28.06. Sõitsime kella kolmese rongiga Tallinnasse, kus olime endile üheks ööks kinni pannud toa GO Shnelli Hotellis, mis asub kohe raudteejaama kõrval. Lennujaamas pidime olema kell 5 hommikul. Olime enne tükk aega mõelnud, kuidas ikkagi toimida, kas minna varem ja ööbida hotellis, kusjuures alguses kaalusime ainult Ülemiste Hotelli, aga seal olid alles vaid kallid toad. Korra mõtlesime ka, et sõita Tallinnasse öise bussiga, aga seda varianti me mõlemad ikkagi pelgasime, sest mis saab siis, kui midagi juhtub ja me oleme alles Tartus ja juba 3-4 tunni pärast peaksime olema Tallinna lennujaamas. Pealegi oleks me sellise variandi puhul pidanud olema kas terve öö üleval või oleks saanud ainult mõned tunnid magada. Otsustasime siis lõpuks Shnelli hotelli kasuks, kuna rongiga minnes on see tõesti kohe sealsamas ja lisaks oli tuba ka mõistliku hinnaga j