Skip to main content

Laisk elu

Ja nüüd hakkabki see minu tore laisk elu lõpule jõudma, kuna täna on puhkuse viimane päev. Puhkust oli seekord lausa 4 nädalat, ma pole vist oma varsti 7 tööaasta jooksul kordagi kogu puhkust ühes jutis välja võtnud, vähemalt ei mäleta küll, et oleks. Mõni aasta ei lubatud ka, aga tavaliselt ma olen ikka vähemalt ühe nädala varuks jätnud, et sügisel ka midagi toredat teha. Aga seekord sai siis teistmoodi tehtud. 

Tulemus oli selline, et esimesed kolm nädalat ma laisklesin niisama ja see oli päris tore. Magasin kaua, siis sõin rahulikult hommikust ja lugesin NatGeo'd ja enne kui arugi sain, oli kell juba 3 päeval. Seejärel ma mõtisklesin, et kuhu küll minna ja mida teha, ja siis nii umbes viie-kuue paiku suutsin majast välja saada; enam-jaolt läksin linna peale, sain vanematega kokku ja käisime kuskil kohvikus. Eks erandeid oli ka, mõni päev sai isegi vist midagi produktiivset tehtud, aga enamjaolt mitte. 

Kusjuures, ma panin iga päev kirja kah, mis tehtud sai, et kui pärast tundub, et kuhu see puhkus küll jäi, siis saaks lugeda. 

Sel nädalal olen ma natuke tublim olnud ja rohkem ringi käinud, aga sellest kirjutan järgmises postituses. Kõigepealt siis minu 3 nädala tegevused. 2. ja 3. juuli olid puhkusele eelnenud nädalavahetus, aga panin need ka kirja. 2.juuli oli veel mõnus soe-kuum, peale seda läks jahedaks - vahepeal oli ilusaid ilmasid ka, aga mitte kuumi - ja alles sel nädalal (või eelmise lõpus) läks jälle kuumaks. 

2 juuli oli veel kuum ilm. Päeval olin kodus ja chillisin niisama, õhtul sõitsin bussiga/jalutasin vanemate uude korterisse, siis läksime emaga kesklinna ja jõime-sõime ühe kohvikese ja koogikese. Ilus soe õhtu oli.

3 juuli oli Udu tüdrukuteõhtu. Päeval sadas, aga õhtupoolikul läks üle ja õues oli päris soe ja mõnus. Käisime kiikumas ja söömas ja siis minu pool rongi mängimas ja kokteili joomas.

4 juuli oli päikesepaisteline, ent jahe ja tuuline. Käisime R-ga Abhakanis kardinat vaatamas. Leidsime ühe päris ilusa, aga kinnitusega oleks jama olnud. Tahtsime minna ka taaskasutus-keskusesse, aga see oli veeavarii tõttu suletud.

5 juulil käisime Starmani esinduses uue starboxi järel. Vaatasin ka kunstipoodi ja vaatasime R-le poest uusi teksapükse. Siis läksime kaupsi ja ma ostsin pulmakaardi. Tulime tagasi koju ja käisime poes. Õhtusöögiks tegin lillkapsa püreesupi, mida R ei söönud. Mina sõin.

6 juulil läksin linna ja sain vanemate kokku. Sõime Atlantise juures lõunat ning Pagaripoistes koogikese ja kohvikese. Siis jalutasime vanemate poole, seal chillisime niisama; hiljem tulid vend ja vennanaine ka läbi, ma läksin nende poole veel üheks kohviks ja koogiks. Hiljem tulin linna kaudu koju. Ilm oli ilus, soe, vahepeal küll natuke tuuline, aga muidu kenake.

7 juulil oli väga vihmane ilm. Päeval käis Starmani mees ja paigaldas teise starboxi. Seejärel tegin ma suvikõrvitsa pirukat, mis tuli ülihea. Lisaks ka viineri pirukaid ja juusturõngaid. Mängisime R-ga rongimängu.

8 juuli hommikul käisin Maarjamõisas uuringutel – minu aju poseeris natuke piltidele. Magnentresonantstomograaf. Enamjaolt oli see huvitav; mind pandi pikali ja sõidutati toru sisse, kõrvaklapid pandi ka pähe ja siis hakkas see toru mürisema, kolisema, vilistama ja igatsugu hääli tegema. Päris huvitav oli, kuigi kaks heli olid küll sellised, et kohe lõikasid luust ja lihast läbi ja ma hakkasin üle kere värisema ja ootasin, et millal see küll vait jääb. Pärast seda läksime emaga turule (ema käis Maarjamõisas ka kaasas), ostsin kurki, tomatit, kartulit ja maasikaid; koju tulles tegin maasikatoormoosi, natuke külmutamiseks ja natuke söömiseks, lisaks tegin ka pannikaid.

9 juulil käisime Udu pulmas. See oli väga tore. Ma sain palju tantsida. R. tantsis ka ühe tantsu, aga muu aeg ma tantsisin niisama, üksinda.

10 juulil käisin Hansalaadal. Ilm oli natuke sajune, aga tore oli ikka. Ostsin endale ühe uue pluusi ja uued kõrvakad ja siis natuke toitu kah, karaskit ja juustupatsi ja kaneelipatsi. Saime emaga kokku ja käisime koos söömas ja kohvitamas & koogitamas. Õhtul vaatasin jalgpalli. Tore, et Portugal võitis.

11 juuli käisin psühholoogi juures. Pärast seda kiirustasin koju, sest lubati suurt sadu (mida ei tulnudki). Kodus tegin endale ilusa salati ja ka kohvi (cappuccino) & koogikese (ostsin).

12 juuli sain vanematega linnas kokku, jalutasime Botaanikaaias, käisime Trufees salatit söömas ja Pagaripoistes kohvitamas ja koogitamas. Siis jalutasin kiriku juurde bussi peale, aga kuna õiget ei tulnud, siis läksin "vale" peale ja jalutasin osa teed koju.

13 juuli käisin Orava oravat söötmas ja vanematel nende vanas kodus külas.

14 juuli käisin emaga linnas koogitamas ja kohvitamas, seejärel läksime Jääääre kontserdile. Tore oli. Lisaks lauludele nad seal ka rääkisid oma tegemistest ja ma sain uusi-huvitavaid asju teada. Rahvast oli palju ja me saime kohad üsna tahapoole pingikese servale; me oleks võinud ka palju varem tulla, aga ei teadnud, et sinna nii palju rahvast tuleb.

15 juuli käisime koos R-ga turul, seejärel läksin J. tn-le ja kohtusin seal filosoofiapoistega.

16 juuli käisime koos Orava oravat söötmas, siis jalutasime Annelinna keskusesse, et seal Siriuse burksi süüa, tuli aga välja, et tegemist oli pitsakohaga, seeda läksime hoopis Emajõe äärde Hesburgerisse, hiljem käisime ka koos poes. Ja ma sorteerisin oma sokke. 

17 juuli laisklesin natuke niisama, siis õhtupoole läksin linna, sain ema-isa ja venna-vennanaisega kokku, kohvitasime & koogitasime ja ajasime juttu.

18 juuli olime päeval kodused ja mängisime rongi, õhtul sõitsin ma E-kaubamaja juurde ja läksin sealt jala linna, käisin ka muffinikohvikus muffinit söömas ja kohvi joomas, hiljem uitasin kaubamajas ringi ja siis tagasi koju.

19 juuli käisid R. sugulased külas (tädi, tädipoeg ja täditütar), siis käisime koos Lõunakas ja õhtul läksin mina vanematele külla, nende uut köögimööblit uudistama.

20 juuli käisime ema, isa ja vennaga Aegviidus. Väga tore oli. Jalutasime asula peal, vaatasime vanaema maja üle (mis nüüd on kellelegi ära müüdud) ja käisime surnuaial vanaisa ja vanaonu haual.

21 juuli käisin emaga söömas Altantises, ostsin uue valge piduliku koti ja jalutasime Emajõe ääres ja Botaanikaaias.

22 juuli käisin emaga muffinit söömas, seejärel jalutasime natuke.

23 juuli tegin ma kah midagi – pidin minema Elvasse, aga ei läinud, kuna polnud õiget rannailma. Käisin siis lihtsalt emaga kohvitamas & koogitamas, Apollos vist.

24 juuli käisin Orava maal. Sain herilase käes sutsaka (neid oli seal palju). See läks natuke paiste ja valutas mõnda aega ja siis läks üle. Aga muidu oli väga tore, kiikusime ja mängisime rongi.

Comments

Popular posts from this blog

mmxxiii

Täna on küll viimane aeg teha ära eelmise aasta kokkuvõte, aasta 2022 oma siis. Ega ma sellest väga palju enam ei mäleta ka. Aga mul oli põlveopp, millele järgnes 5 nädalat kargutamist ja siis sügisel käisin töökaaslastega spaas. Vahepeal oli suvi kah, siis käisime Pontuga ujumas. Ja kutsapargis käisime ka mitmeid kordi. Vaatame resolutsioonid ka üle, 2022 a. lubadused: * tegele Pontuga Ikka tegelesin :) Käisime kutsapargis ja jalutamas ja olime/mängisime niisama koos. Kaisutasime kah.  * ära üle tööta Vot - ei töötanudki! Selle vastu aitas Pontu ilusti - nüüd ma jõuan kella 10-ks tööle ja olen kella 6-ni ja väga palju ületunde enam ei tee.  * hoolitse oma tervise eest Jah, sain põlve korda ja tegin harjutusi. Ja vahetasin perearsti ära, sest mu vana perearst läks pensionile ja siis ma sain automaatselt uue, aga see uus on linna teises otsas, seega ma võtsin sama arsti, kes on emal-isal ja vennal. Minu meelest on ta tore ja asjalik.  P.S. Tuli meelde nüüd, et me käisime (vist augustis)

mmxxiv

Tahaks seekord aasta kokkuvõtte kähku ära teha, siis saab rahulikult muud juttu ka ajada. Vaatame siis, mis aastast 2023 meelde on jäänud... Jaanuarist ei mäleta eriti midagi, tõenäoliselt oli lumine. Ei, alguses isegi ei olnud, aga lõpupoole vist juba oli. Sõidutunde tegin ka enam-vähem usinalt, kuigi sel hetkel mul veel eriti hästi asjad välja ei tulnud. Kippusin lumehangedesse sõitma. Veebruaris ma astusin auku. Siis oli küll suur lumi. Käisime K. ja kutsadega jalutamas, läksime üle võõra lumise põllu ja ma astusin jalgapidi auku ja jäin sinna natukeseks kinni ka. Aga lõpuks sain ikka välja ja midagi hullu ei olnudki, saabas/jalg said märjaks.  Märtsis vist käisin korra õhtul pimedas autoga sõitmas (pimeda aja koolitus) ja leidsin, et see ei olnud üldse tore, sest noh, pime oli. Aprillis ma käisin kutsapargis ja suutsin mingis pisikeses lohus oma jala nii välja väänata, et see läks hullult paiste ja ma käisim EMOs; luud olid õnneks terved, aga pärast seda kandsin oma 3-4 nädalat ort

Viini reis

Viin, Austria, 29.06 – 02.07.2018 NB! Need, kes ei viitsi tervet juttu lugeda, siis kerige lõppu, seal on kokkuvõte. Neljapäev, 28.06. Sõitsime kella kolmese rongiga Tallinnasse, kus olime endile üheks ööks kinni pannud toa GO Shnelli Hotellis, mis asub kohe raudteejaama kõrval. Lennujaamas pidime olema kell 5 hommikul. Olime enne tükk aega mõelnud, kuidas ikkagi toimida, kas minna varem ja ööbida hotellis, kusjuures alguses kaalusime ainult Ülemiste Hotelli, aga seal olid alles vaid kallid toad. Korra mõtlesime ka, et sõita Tallinnasse öise bussiga, aga seda varianti me mõlemad ikkagi pelgasime, sest mis saab siis, kui midagi juhtub ja me oleme alles Tartus ja juba 3-4 tunni pärast peaksime olema Tallinna lennujaamas. Pealegi oleks me sellise variandi puhul pidanud olema kas terve öö üleval või oleks saanud ainult mõned tunnid magada. Otsustasime siis lõpuks Shnelli hotelli kasuks, kuna rongiga minnes on see tõesti kohe sealsamas ja lisaks oli tuba ka mõistliku hinnaga j