Skip to main content

niisama tegemistest

Mõtlesin, et kirjutaks väikese kokkuvõtva postituse teemal, millega ma vahepeal hakkama olen saanud. Jaanuaris õnnestus mul korraks haigeks jääda, mingi paaripäevane viirus, mis sattus õnnetult just minu teatrisse mineku aja peale, nii et ma ei saanudki minna. Kuna see on nii populaarne etendus, siis sel hooajal enam minna ei saagi, aga loodetavasti mängitakse seda ka järgmisel. Piletid raisku ei läinud, need andsime vennale ja vennanaisele, nad olid heameelega nõus minema ja neile väga meeldis ka. 

Vastlapäeval käisin üle hulga aja (umbes 10 aasta) kelgutamas. Oli selline tööüritus, et läksime kõik koos liugu laskma. Teised lasid küll snow-tube'idega, aga mina ei julgenud, seega ma sain hoopis kelgu võtta ja sellega ühel mõnusal laugel nõlval kelgutada. Oma imestuseks ma mahtusin kelku isegi ära. Sõitsin vist umbes 10 korda mäest alla, paaril korral kukkusin külili lumme kah. Kindad olid lõpuks täielikud lumepallid, aga endal hakkas tagasi mäkke üles ronimisest pigem palav. Igatahes tore oli. Hiljem anti vastlakuklit kah. 

Sõbrapäeval tegime R-ga väikese kingivahetuse ja nagu ikka sai ka lauamänge jagatud. R-le lauamängu kinkimine on nagu kaks kärbest ühe hoobiga, sest talle on kingitus siis olemas, aga kellega ta seda ikka veel mängib kui mitte minuga. Ja mina võin oma sõbrannadega ka mängida, ta ei ole kade. Seekord kinkisin talle Eesti (EV100 kujundusega) mälumängu, mis meenutab seda, mis ka Oraval on, aga reegid ja mängu käik on natuke teistsugused. Vastused on valikvariantidega ja kõik mängijad saavad vastata. 

Mulle küll meeldivad mälumängud, aga mõnikord mul tekib neid mängides lolli inimese tunne, kui kõik teised muudkui teavad ja vastavad õigesti, aga mina ei tea midagi. R-ga olime me üsna samal tasemel, aga lõpuks suutis ta mind 1 punktiga ära võita. See oli täiesti minu oma süü ka, ma vastasin valesti ühele küsimusele, mida ma a) oleksin pidanud teadma, ja b) oleks saanud ka välja arvutada. Aga ma hakkasin rabistama ja ei mõelnud korralikult ja eksisin paari nulliga ja nii see läks. 

Teine mäng oli Sabateur Duel, mis on tõsine kärukeeramise mäng, kus saab isegi päriselt vastase käru kummuli keerata ja muid sigadusi teha. Seal ma ka kaotasin, sest mulle keerati käru. Ise keerasin ka, aga ju siis mitte nii hästi. Igal juhul, mõlemad mängud olid väga toredad ja tahan juba uuesti mängida. 

Viimasel kahel nädalavahetusel olengi niisama puhanud ja mänginud, kuskil väljas pole käinud. Ja kokanud olen ka, aga sellest tuleb vist eraldi postitus teha, pildikestega. Ja siis ükspäev sai siin ka torusid puhastatud, mis ei olnud üldse tore, sest lõpuks me öökisime juba mõlemad, aga vähemalt sai toru puhtaks ja hakkas vett läbi laskma. 

Ja köögi laelambi pirni vahetas R. ära, uus ei vilgu enam ja ma julgen seal all seista, aga ta on natuke liiga sinine minu maitse jaoks (nii palju kui mulle meeldivad kõik sinised asjad, siis selline külm sini-valge valgus mulle ei meeldi, eelistan ikka sooja kollast valgust), lisaks ma olen harjunud köögis tegutsema riiulialuste kohtvalgustite valgusel, seega ma väga palju köögi laevalgust ei kasutagi. Aga nüüd vähemalt saan, kui tahan.

Orhidee on seda nägu, et hakkab varsti õitsema ja kalanhoe juba vaikselt õitsebki. Õues on aga viimasel ajal päris talviseks muutunud, lumi on maas ja sajab juurde, temperatuur on alla nulli. Minugipoolest. Las siis olla lund ja talverõõme. Minu meelest on kõige hullem see, kui temperatuur kogu aeg seal nulli ümber kõigub, see pidev sajab-sulab-sajab-sulab. Olgu siis üle nulli ja lumeta või alla nulli ja lumega, aga otsustagu ära, kumb ta on ja jäägu sinna. 

Ok, igatahes, sai vist üldist juttu piisavalt kirjutatud. 

Comments

Popular posts from this blog

mmxxiii

Täna on küll viimane aeg teha ära eelmise aasta kokkuvõte, aasta 2022 oma siis. Ega ma sellest väga palju enam ei mäleta ka. Aga mul oli põlveopp, millele järgnes 5 nädalat kargutamist ja siis sügisel käisin töökaaslastega spaas. Vahepeal oli suvi kah, siis käisime Pontuga ujumas. Ja kutsapargis käisime ka mitmeid kordi. Vaatame resolutsioonid ka üle, 2022 a. lubadused: * tegele Pontuga Ikka tegelesin :) Käisime kutsapargis ja jalutamas ja olime/mängisime niisama koos. Kaisutasime kah.  * ära üle tööta Vot - ei töötanudki! Selle vastu aitas Pontu ilusti - nüüd ma jõuan kella 10-ks tööle ja olen kella 6-ni ja väga palju ületunde enam ei tee.  * hoolitse oma tervise eest Jah, sain põlve korda ja tegin harjutusi. Ja vahetasin perearsti ära, sest mu vana perearst läks pensionile ja siis ma sain automaatselt uue, aga see uus on linna teises otsas, seega ma võtsin sama arsti, kes on emal-isal ja vennal. Minu meelest on ta tore ja asjalik.  P.S. Tuli meelde nüüd, et me käisime (vist augustis)

mmxxiv

Tahaks seekord aasta kokkuvõtte kähku ära teha, siis saab rahulikult muud juttu ka ajada. Vaatame siis, mis aastast 2023 meelde on jäänud... Jaanuarist ei mäleta eriti midagi, tõenäoliselt oli lumine. Ei, alguses isegi ei olnud, aga lõpupoole vist juba oli. Sõidutunde tegin ka enam-vähem usinalt, kuigi sel hetkel mul veel eriti hästi asjad välja ei tulnud. Kippusin lumehangedesse sõitma. Veebruaris ma astusin auku. Siis oli küll suur lumi. Käisime K. ja kutsadega jalutamas, läksime üle võõra lumise põllu ja ma astusin jalgapidi auku ja jäin sinna natukeseks kinni ka. Aga lõpuks sain ikka välja ja midagi hullu ei olnudki, saabas/jalg said märjaks.  Märtsis vist käisin korra õhtul pimedas autoga sõitmas (pimeda aja koolitus) ja leidsin, et see ei olnud üldse tore, sest noh, pime oli. Aprillis ma käisin kutsapargis ja suutsin mingis pisikeses lohus oma jala nii välja väänata, et see läks hullult paiste ja ma käisim EMOs; luud olid õnneks terved, aga pärast seda kandsin oma 3-4 nädalat ort

Viini reis

Viin, Austria, 29.06 – 02.07.2018 NB! Need, kes ei viitsi tervet juttu lugeda, siis kerige lõppu, seal on kokkuvõte. Neljapäev, 28.06. Sõitsime kella kolmese rongiga Tallinnasse, kus olime endile üheks ööks kinni pannud toa GO Shnelli Hotellis, mis asub kohe raudteejaama kõrval. Lennujaamas pidime olema kell 5 hommikul. Olime enne tükk aega mõelnud, kuidas ikkagi toimida, kas minna varem ja ööbida hotellis, kusjuures alguses kaalusime ainult Ülemiste Hotelli, aga seal olid alles vaid kallid toad. Korra mõtlesime ka, et sõita Tallinnasse öise bussiga, aga seda varianti me mõlemad ikkagi pelgasime, sest mis saab siis, kui midagi juhtub ja me oleme alles Tartus ja juba 3-4 tunni pärast peaksime olema Tallinna lennujaamas. Pealegi oleks me sellise variandi puhul pidanud olema kas terve öö üleval või oleks saanud ainult mõned tunnid magada. Otsustasime siis lõpuks Shnelli hotelli kasuks, kuna rongiga minnes on see tõesti kohe sealsamas ja lisaks oli tuba ka mõistliku hinnaga j