Skip to main content

mmxix

Taaskord uus aasta. Viimasel ajal tuleb neid kuidagi sagedamini ette kui varasemalt. Alles oli üks aastavahetus ja nüüd on jälle. Mnjah. Lisaks oli mul vana-aasta õhtul tõsiselt meh-tunne peal. No lõppeb üks aasta ja algab teine, mis selles ikka nii erilist on. Õnneks suutsin end keskööks ikka rohkem elevile ajada ja jooksin muudkui ühest toast teise rakette vaatama ja siis kobisin rõdule säraküünlaid säratama. 

Peale seda kui ma olin FB's sõna võtnud teemal, et uusaastalubadused ei ole mõttetud, tuleb lihtsalt anda õigeid lubadusi, siis vaatasin üle oma 2018. a. lubadused ja tuli välja, et need olid küll täitsa valed. Kus olid lubadused, et käi palju teatris, käi reisul, loe raamatuid, ole tore?! Ma kohe ütlen kus. Üle-eelmiste aastate juures. Noneh, eks ole.

Igatahes, siit nad tulevad:

2018 aasta lubadused

* ära ole õhtuti liiga kaua tööl - olin. Kuigi ma ikka mitu korda otsustasin, et lähen hiljemalt kell 6 ära, siis ikkagi olin. Ma süüdistan igatahes kolleege. Kui nemad kõik varakult jalga laseksid, siis ega mina ka sinna üksinda ei jääks. Aga nad on ka sellised workaholicud, et mõnikord tundub lausa imelik õigel ajal ära tulla. Küll aga jõuan ma nüüd regulaarselt hommikul veidi hiljem kohale, umbes 9:20, saan kauem magada ja ei tunne enam peaaegu üldse süümekaid selle pärast.

* ole õhtuti veidi vähem arvutis - hmm, ma esimese hooga mõtlesin, et ei, aga võib-olla olin kah. See-eest olin jälle kauem telekas. Et siis ega ma siin õhtuti pärast tööd midagi mõistlikumat ei teinud, kui istusin arvutis, vaatasin telekat ja sõin. Suvel ja ilusal ajal ning 2018 aastal oli seda ilusat aega tegelikult väga palju, käisin ikka jalutamas ka ja sõin väljas ja nautisin ilusat ilma. Jessas, aasta tundub nii lühike, aga eelmine suvi, mis oli ju pikk ja kuum ja mõnus tundub sellegipoolest olevat nii ammu aega tagasi. Isegi septembri alguses oli veel palav, siis kui see sügisene maarjalaat on. Mäletan, et ootasin peatuses bussi ja päike paistis ja nii palav oli, et mul korraks tuli isegi mõte, et nüüd võiks talv tulla. Tegelikult ma ikkagi eelistan sooja ja päikest. 

* kuula muusikat - muusikat ma kindlasti kuulasin, aga pigem mitte nii nagu selle punkti all mõeldud oli. Ehk ma ei läinud oma tuppa, pannud muusikat mängima, heitnud voodile ja veetnud järgmised u 45 minutit pikutades ja muusikat kuulates rohkem kui paar korda aasta jooksul (kui sedagi). Ma olen kuidagi rahutuks muutunud. Pigem vaatan telekat või istun arvutis ja loen blogisid, kui kuulan muusikat, sirutan selga ja mõtlen oma mõtteid. Aga muul ajal olen ikka muusikat kuulanud ja paaril kontserdil käisin ka. :) 

* käi joogas - ei käinud. Mõtlesin küll minna, aga laiskus ja pisut ebasobivad ajad tulid vahele. Enamjaolt laiskus. Aasta I pool läks sellegipoolest üsna kenasti, aga kuskil augustist novembrini suutsin ma 4 kg kaalus juurde võtta. Kui ma nüüd riiete ja täis kõhuga kaalule astun, siis tulemus ületab seda mitte-eriti-maagilist arvu, mida see teps mitte ületada ei tohiks, minu arvates. Seega ma nüüd üritan seda numbrit natuke väiksemaks saada, teen kord nädalas võimlemisharjutusi ja jätan mõnikord mõne kommi söömata. Või umbes nii. 

* tegele Tead Küll Millega - jah, vähemalt siis kui see Tead Küll Mis ikka on see Tean Küll Mis, mis ma arvan, et see on. Siis jah, sellega sai küll tegeletud.

---
Aasta kokkuvõte
Palusin ka R-t kirjeldada läinud aastat viie (märk)sõnaga. Tema vastus oli: See, oli, täitsa, ok, aasta. Ma mõtlesin tegelikult küll midagi muud, aga rohkemat ma temast kätte ei saanud. Siis tuli meil hoopis pisike vaidlus, kuna ma käisin reisil ilma temata, sest tema ju ei taha välismaale reisida. 

Igatahes, minu märksõnad lõppenud aasta kohta:

imeliselt kena ja kuum suvi - täitsa lõpp milline suvi. Juba kuskil aprilli lõpus läks soojaks, mais läks kuumaks, juuni lõpupoole oli korraks natuke kahtlane, aga siis läks jälle kuumaks ja ilus ilm püsis umbes septembri keskpaigani. Mulle meeldib kuumus ja päike ja leitsak, seega oli tõsiselt super suvi. Ma jäin selle suvega väga-väga-väga rahule. 

kaks toredat reisi - ma pole kunagi varem ühel aastal kahte välismaareisi teinud, aga sel aastal sai see siiski teoks, uskumatu nagu see ka poleks. Juunis, siis kui siin korraks ilm jahedaks läks, käisime emaga Viinis ja oktoobris, kui siin ilm sügiseks läks, käisime soojal ja päikeselisel Küprosel.

palju tööd - kusjuures, ma ei saa öelda, et oli nüüd kreizim kui mõni varasem aasta, aga kas oli kuidagi ühtlaselt kreizi - mitte nii, et mingid kuud on väga kreizi ja siis ülejäänud aeg on oki - või ma hakkan lihtsalt sellest kiirustamisest ära väsima. Juulis oli tõesti veidi rahulikum aeg. Aga enne ja pärast seda oli jälle mingi jura. 

jalutuskäigud jäätisega - mingil hetkel aprilli lõpus või mai alguses tekkis meil vanematega selline teema, et nad tulid peale tööd mulle vastu, siis ostsime Toome poest jäätised, läksime Toomemäele neid sööma ja pärast jalutasime kuhugi bussi peale. Tegime seda nii kaua, kuni ilmad läksid nii kuumaks, et jäätis seda 5 minutilist jalutuskäiku enam üle ei oleks elanud. ;) Siis jalutasime niisama või käisime kohvikutes. 

Teatris sai ka päris palju käidud. 

Oli tore ja mõnus aasta, suvi oli pikk ja kuum ja ilus, käisin kahel välismaa reisil ja kodumaal nautisin niisama soojust ja suve. Tore oli.   

Comments

Popular posts from this blog

mmxxiii

Täna on küll viimane aeg teha ära eelmise aasta kokkuvõte, aasta 2022 oma siis. Ega ma sellest väga palju enam ei mäleta ka. Aga mul oli põlveopp, millele järgnes 5 nädalat kargutamist ja siis sügisel käisin töökaaslastega spaas. Vahepeal oli suvi kah, siis käisime Pontuga ujumas. Ja kutsapargis käisime ka mitmeid kordi. Vaatame resolutsioonid ka üle, 2022 a. lubadused: * tegele Pontuga Ikka tegelesin :) Käisime kutsapargis ja jalutamas ja olime/mängisime niisama koos. Kaisutasime kah.  * ära üle tööta Vot - ei töötanudki! Selle vastu aitas Pontu ilusti - nüüd ma jõuan kella 10-ks tööle ja olen kella 6-ni ja väga palju ületunde enam ei tee.  * hoolitse oma tervise eest Jah, sain põlve korda ja tegin harjutusi. Ja vahetasin perearsti ära, sest mu vana perearst läks pensionile ja siis ma sain automaatselt uue, aga see uus on linna teises otsas, seega ma võtsin sama arsti, kes on emal-isal ja vennal. Minu meelest on ta tore ja asjalik.  P.S. Tuli meelde nüüd, et me käisime (vist augustis)

mmxxiv

Tahaks seekord aasta kokkuvõtte kähku ära teha, siis saab rahulikult muud juttu ka ajada. Vaatame siis, mis aastast 2023 meelde on jäänud... Jaanuarist ei mäleta eriti midagi, tõenäoliselt oli lumine. Ei, alguses isegi ei olnud, aga lõpupoole vist juba oli. Sõidutunde tegin ka enam-vähem usinalt, kuigi sel hetkel mul veel eriti hästi asjad välja ei tulnud. Kippusin lumehangedesse sõitma. Veebruaris ma astusin auku. Siis oli küll suur lumi. Käisime K. ja kutsadega jalutamas, läksime üle võõra lumise põllu ja ma astusin jalgapidi auku ja jäin sinna natukeseks kinni ka. Aga lõpuks sain ikka välja ja midagi hullu ei olnudki, saabas/jalg said märjaks.  Märtsis vist käisin korra õhtul pimedas autoga sõitmas (pimeda aja koolitus) ja leidsin, et see ei olnud üldse tore, sest noh, pime oli. Aprillis ma käisin kutsapargis ja suutsin mingis pisikeses lohus oma jala nii välja väänata, et see läks hullult paiste ja ma käisim EMOs; luud olid õnneks terved, aga pärast seda kandsin oma 3-4 nädalat ort

Viini reis

Viin, Austria, 29.06 – 02.07.2018 NB! Need, kes ei viitsi tervet juttu lugeda, siis kerige lõppu, seal on kokkuvõte. Neljapäev, 28.06. Sõitsime kella kolmese rongiga Tallinnasse, kus olime endile üheks ööks kinni pannud toa GO Shnelli Hotellis, mis asub kohe raudteejaama kõrval. Lennujaamas pidime olema kell 5 hommikul. Olime enne tükk aega mõelnud, kuidas ikkagi toimida, kas minna varem ja ööbida hotellis, kusjuures alguses kaalusime ainult Ülemiste Hotelli, aga seal olid alles vaid kallid toad. Korra mõtlesime ka, et sõita Tallinnasse öise bussiga, aga seda varianti me mõlemad ikkagi pelgasime, sest mis saab siis, kui midagi juhtub ja me oleme alles Tartus ja juba 3-4 tunni pärast peaksime olema Tallinna lennujaamas. Pealegi oleks me sellise variandi puhul pidanud olema kas terve öö üleval või oleks saanud ainult mõned tunnid magada. Otsustasime siis lõpuks Shnelli hotelli kasuks, kuna rongiga minnes on see tõesti kohe sealsamas ja lisaks oli tuba ka mõistliku hinnaga j