Skip to main content

kevad ja muud kõhhid

Koroona, karantiin, kriis, koduspüsimine ja muud sellided kahtlased jamad... Sellist asja ei oleks osanud küll ennustada, isegi naistepäeval, kui ma oma lillekest ümber istutasin, ei arvanud, et see nii hulluks kätte läheb, kuigi oleks võinud arvata, sest muus maailmas oli juba asi hull. Aga 12. märts kuulutati välja eriolukord ja 13. märtsil käisin ma veel kontoris tööl, sellest ajast siiani - 4 nädalat siis juba - olen kodus töötanud. Mul on õnneks just selline töö, mida annab hästi kodus teha, lapsi ja loomi ka ei ole, kes segaksid. Ja tööd on palju, nagu ikka, aga selle üle tuleb vist ka õnnelik olla, sest parem olgu palju kui üldsegi mitte.

Õues käin ma umbes kord nädalas, viimati siis teisipäeval, kui oli korraks 20C sooja. Nüüd on selline u 10-kraadine ilm, mis tundub pärast 20C täitsa külm. Tuuline on ka, isegi sel soojal päeval oli nii tuuline, et käisin ikka jope ja mütsiga. Kuskile kaugele ei lähe, jalutan siin majade vahel ja hoidun teistest inimestest. Poes me enam ka ei käi, tellime kaupa koju. Ooteaeg on 10 päeva, seega ootamatuid isusid tuleb ohjes hoida, aga tõenäoliselt saaksime ka mujalt tellida, kus tuleks kiiremini, veel ei ole proovinud.


Ükskord mul tuli hull küpsise isu, siis ma tegin banaanist ja kaerahelvestest küpsiseid. Need tulid päris head.


Tuli välja, et mu orhideel olid keikid ehk tütartaimed. Ühe sellise istutasin ümber eraldi potti. Natuke hiljem istutasin ka emataime ümber, natuke harvendasin teda ka, viskasin kuivanud varred minema ja osad juured ka, kuna tundus, et taim ei mahu enam potti ära. Kes teab, mis neist nüüd saab, aga praegu on küll mõlemad ilusad.


Kalanhoe hakkas juba päris ammu õitsema ja õitseb nüüd edasi. Väga ilus ja armas ja vähenõudlik taim. Eelmisel aastal sai ta ümber istutatud ja tundub, et tal läheb hästi.

Draakonipuu pärast muretsen natuke, sest temast ma ei saa täpselt aru, mis ta tahab. Läheks õues soojemaks, saaks ta rõdule panna, talle eelmisel aasta meeldis seal olla, aga praegu on veel liiga jahe.

Vanematega ma nüüd enam kokku pole saanud, viimati käisingi neil külas 13. märtsil, aga skypes räägime ikka ja teema nüüd u korra nädalas ka videokõnesid terve perega. See on küll tore ja oleks võinud juba ennegi teha, sest ega ma nii tihti kohtusin varasemalt ainult ema-isaga, teistega mitte.

Muidu väga midagi uut ei olegi. Ahjaa, jõulukuuse võtame nüüd lähiajal maha, ma võtsin täna talt ehted ja tuled küljest ära. Oli küll selline kena roheline seal nurgas ja harjusin temaga juba ära, aga kui teda vahepeal maha ei võta, siis ei saa ka järgmiste jõulude ajal teda uuesti püsti panna. Seega läheb ta nüüd varsti koti sisse ja kapi otsa.

Raamatutest on mul üks Poldark veel lugemata, 9. raamat. Neid on tegelikult 3 raamatut veel ja ma võiksingi need nüüd lähiajal ära tellida, sest nende saamisega läheb aega ka. Selle raamatu ja telesarjaga oli nüüd selline huvitav-kahtlane lugu, et kui ma need 3 raamatut kätte sain, siis ma olin väga hämmingus, sest 7. raamat lõppes seal, kus sarja 4. hooaeg, aga 8. raamat on juba 10 aastat tulevikus, seega ma mõtlesin, et huvitav, kas kuskil on veel 7,5 raamat või mis... aga siis hakkasin asja uurima ja selgus, et see 5. hooaeg oli niisama välja mõeldud, ei olnudki üldse raamatu põhjal tehtud. Vat siis. Ühelt poolt tore, sest see mulle täitsa meeldis, aga teisalt, lugedes nüüd neid uusi osasid tundub tegelaste käitumine selles välja mõeldud hooajas üsna out of caracter. Noh, natuke nii ja naa. Aga raamatud on ikkagi head ja tore on neid lugeda.

Comments

Popular posts from this blog

mmxxiii

Täna on küll viimane aeg teha ära eelmise aasta kokkuvõte, aasta 2022 oma siis. Ega ma sellest väga palju enam ei mäleta ka. Aga mul oli põlveopp, millele järgnes 5 nädalat kargutamist ja siis sügisel käisin töökaaslastega spaas. Vahepeal oli suvi kah, siis käisime Pontuga ujumas. Ja kutsapargis käisime ka mitmeid kordi. Vaatame resolutsioonid ka üle, 2022 a. lubadused: * tegele Pontuga Ikka tegelesin :) Käisime kutsapargis ja jalutamas ja olime/mängisime niisama koos. Kaisutasime kah.  * ära üle tööta Vot - ei töötanudki! Selle vastu aitas Pontu ilusti - nüüd ma jõuan kella 10-ks tööle ja olen kella 6-ni ja väga palju ületunde enam ei tee.  * hoolitse oma tervise eest Jah, sain põlve korda ja tegin harjutusi. Ja vahetasin perearsti ära, sest mu vana perearst läks pensionile ja siis ma sain automaatselt uue, aga see uus on linna teises otsas, seega ma võtsin sama arsti, kes on emal-isal ja vennal. Minu meelest on ta tore ja asjalik.  P.S. Tuli meelde nüüd, et me käisime (vist augustis)

mmxxiv

Tahaks seekord aasta kokkuvõtte kähku ära teha, siis saab rahulikult muud juttu ka ajada. Vaatame siis, mis aastast 2023 meelde on jäänud... Jaanuarist ei mäleta eriti midagi, tõenäoliselt oli lumine. Ei, alguses isegi ei olnud, aga lõpupoole vist juba oli. Sõidutunde tegin ka enam-vähem usinalt, kuigi sel hetkel mul veel eriti hästi asjad välja ei tulnud. Kippusin lumehangedesse sõitma. Veebruaris ma astusin auku. Siis oli küll suur lumi. Käisime K. ja kutsadega jalutamas, läksime üle võõra lumise põllu ja ma astusin jalgapidi auku ja jäin sinna natukeseks kinni ka. Aga lõpuks sain ikka välja ja midagi hullu ei olnudki, saabas/jalg said märjaks.  Märtsis vist käisin korra õhtul pimedas autoga sõitmas (pimeda aja koolitus) ja leidsin, et see ei olnud üldse tore, sest noh, pime oli. Aprillis ma käisin kutsapargis ja suutsin mingis pisikeses lohus oma jala nii välja väänata, et see läks hullult paiste ja ma käisim EMOs; luud olid õnneks terved, aga pärast seda kandsin oma 3-4 nädalat ort

Viini reis

Viin, Austria, 29.06 – 02.07.2018 NB! Need, kes ei viitsi tervet juttu lugeda, siis kerige lõppu, seal on kokkuvõte. Neljapäev, 28.06. Sõitsime kella kolmese rongiga Tallinnasse, kus olime endile üheks ööks kinni pannud toa GO Shnelli Hotellis, mis asub kohe raudteejaama kõrval. Lennujaamas pidime olema kell 5 hommikul. Olime enne tükk aega mõelnud, kuidas ikkagi toimida, kas minna varem ja ööbida hotellis, kusjuures alguses kaalusime ainult Ülemiste Hotelli, aga seal olid alles vaid kallid toad. Korra mõtlesime ka, et sõita Tallinnasse öise bussiga, aga seda varianti me mõlemad ikkagi pelgasime, sest mis saab siis, kui midagi juhtub ja me oleme alles Tartus ja juba 3-4 tunni pärast peaksime olema Tallinna lennujaamas. Pealegi oleks me sellise variandi puhul pidanud olema kas terve öö üleval või oleks saanud ainult mõned tunnid magada. Otsustasime siis lõpuks Shnelli hotelli kasuks, kuna rongiga minnes on see tõesti kohe sealsamas ja lisaks oli tuba ka mõistliku hinnaga j