Skip to main content

niisama juttu

Kui eelmise nädala alguses oli korraks 20C sooja, siis möödunud teisipäeval sadas laia jõululund, aknast vaadates päris ilus. Järgmine päev oli lumi natukeseks lausa maas, siis sulas ära ja paistis päike ja oli u 8C. Seejärel sadas jälle miskit. Maja ees murul seisis ka üks parajalt porine lumememm. Pistsin korraks ka nospli välja, mõtlesin, et jõuan kahe vihma vahel prügi välja viia ja vbl natukene jalutada ka, aga juba tibutas, seega ma kauaks ei jäänud, tegin oma asja ära ja tulin kohe koju tagasi. Rohkem ei olegi sel nädalal väljas käinud.

Neljapäeval tellisin Taluturust leiba ja piima pluss natuke muud ka. Piimaga pean nüüd järgmise neljapäevani vastu, mil Selverist tellitud toit tuleb, aga leib saab küll kohe-kohe otsa. Ise olin rumal, mind hoiatati küll, et see Taluturu leib on õige pisike, aga ma mõtlesin, et ega ma tavaliselt niipalju leiba ju ei söögi. Kui leib kohale jõudis, siis tundus küll, et selle pistan ühe korraga nahka, aga tegelikult jätkub ikkagi natuke kauemaks (loe: üks viil on veel järel).

Mis siis veel... täna tegelesin ka natuke õppimisega, kuna võtan nüüd ühte TÜ e-õppe ainet - Tehisintellekt. Omal soovil, havi käsul, või kuidas see nüüd oligi. :P Ülemus tungivalt soovitas. Kasutas sõna "kohustuslik" lausa. Ning viitas, et selles valdkonnas on viimase 10 aasta jooksul progress toimunud, nii et see, et me selle aine kunagi ammu juba läbisime, ei loe enam. :D Kolleeg jagas selle peale oma kontrolltööd tolles aines ja ma mõtlesin, et appikene, kas ma tõesti õppisin ja oskasin kunagi seda... :D Igal juhul, iga nädal on üks "loeng", mis tegelikult tähendab, et tuleb materjal läbi lugeda, teha läbi praktiline ülesanne ja teha ära test (vastata küsimustele) vähemalt 90% peale. Testi võib teha mitu korda ja kõik testid jäävad lahti kuni kursuse lõpuni. Selles mõttes hea, et saab teha endale sobival ajal. Siiani pole midagi väga rasket ka olnud, kuigi ma küll lootsin saada videoloenguid entusiastlike esinejatega, sest kui inimene on ise oma teemast vaimustatud, siis see hakkab ka külge, vähemalt mulle. Õnneks on seal küll pildikesed ja joonised, seega väga kuiv tekst ei ole ja väga palju seda õnneks ka ei ole. Ja eks see ole jah omajagu huvitav ka. ;)

Võtsime sel nädalal kuuse lõplikult maha ja tõstsime kapi otsa. Mina tegin ettevalmistused juba nädal aega tagasi, aga kuna R. natuke viivitas kuuse lahtimonteerimisega, siis ma vahepeal ehtisin kuuse uuesti ja uutmoodi ära, natuke kevadisemalt siis:


Lisan pildikese ka munadepüha munadest. Ma leidsin kapist vanad värvid ja värvisin pmst 5 muna 6-st ära, enne kui mulle tuli meelde, et mul on mingid sõbralikud ökovärvid ka ja et viimasel ajal olen hoopis neid kasutanud. Otsisin ja leidsin need üles ja värvisin 1,5 muna nendega (üks see tähekestega, mis pidid küll lillekesed olema, aga ei olnud, teine triibuline):


R-le meeldis kõige rohkem see heleroheline-tumeroheline muna, mis pidas ka koksimisele kõige kauem vastu, või on R-l lihtsalt väga hea koksimistehnika, sest enamasti sai minu muna pähe. :)

Täna tellisin Apollost endale 3 Poldarki raamatut juurde, sest mul hakkab see üks, mis ma loen, vaikselt läbi saama. Tellisin ka ühe DVD - sellega seoses, ma ei ole ikka veel "Tõde ja õigust" ära vaadanud - ja Väikese Printsi raamatu ka - ma olen seda ju vist kunagi lugenud, aga ei mäleta enam mitte kui midagi. Seejärel tellisin Rahva raamatust R-le ühe raamatu, mida kuskil mujal ei olnud. Eestikeelset ei olnud seal ka, seega tellisin inglisekeelse - kiri näitas, et umbes Jaanipäevaks jõuab kohale. Tellisin mõlemad pakid Selveri ette Omniva pakiautomaati - tavaliselt oleme tellinud Smartposti, aga selleks tuleb majja sisse minna, Omniva on väljaspool. Antud olukorras tundus see väline variant natuke parem, kuigi mine sa tea ka, eks siis näib. Poldarkid võiksid umbes 1 nädala pärast kohale jõuda - seeria viimased 3 raamatut siis. 

Comments

Popular posts from this blog

mmxxiii

Täna on küll viimane aeg teha ära eelmise aasta kokkuvõte, aasta 2022 oma siis. Ega ma sellest väga palju enam ei mäleta ka. Aga mul oli põlveopp, millele järgnes 5 nädalat kargutamist ja siis sügisel käisin töökaaslastega spaas. Vahepeal oli suvi kah, siis käisime Pontuga ujumas. Ja kutsapargis käisime ka mitmeid kordi. Vaatame resolutsioonid ka üle, 2022 a. lubadused: * tegele Pontuga Ikka tegelesin :) Käisime kutsapargis ja jalutamas ja olime/mängisime niisama koos. Kaisutasime kah.  * ära üle tööta Vot - ei töötanudki! Selle vastu aitas Pontu ilusti - nüüd ma jõuan kella 10-ks tööle ja olen kella 6-ni ja väga palju ületunde enam ei tee.  * hoolitse oma tervise eest Jah, sain põlve korda ja tegin harjutusi. Ja vahetasin perearsti ära, sest mu vana perearst läks pensionile ja siis ma sain automaatselt uue, aga see uus on linna teises otsas, seega ma võtsin sama arsti, kes on emal-isal ja vennal. Minu meelest on ta tore ja asjalik.  P.S. Tuli meelde nüüd, et me käisime (vist augustis)

mmxxiv

Tahaks seekord aasta kokkuvõtte kähku ära teha, siis saab rahulikult muud juttu ka ajada. Vaatame siis, mis aastast 2023 meelde on jäänud... Jaanuarist ei mäleta eriti midagi, tõenäoliselt oli lumine. Ei, alguses isegi ei olnud, aga lõpupoole vist juba oli. Sõidutunde tegin ka enam-vähem usinalt, kuigi sel hetkel mul veel eriti hästi asjad välja ei tulnud. Kippusin lumehangedesse sõitma. Veebruaris ma astusin auku. Siis oli küll suur lumi. Käisime K. ja kutsadega jalutamas, läksime üle võõra lumise põllu ja ma astusin jalgapidi auku ja jäin sinna natukeseks kinni ka. Aga lõpuks sain ikka välja ja midagi hullu ei olnudki, saabas/jalg said märjaks.  Märtsis vist käisin korra õhtul pimedas autoga sõitmas (pimeda aja koolitus) ja leidsin, et see ei olnud üldse tore, sest noh, pime oli. Aprillis ma käisin kutsapargis ja suutsin mingis pisikeses lohus oma jala nii välja väänata, et see läks hullult paiste ja ma käisim EMOs; luud olid õnneks terved, aga pärast seda kandsin oma 3-4 nädalat ort

Viini reis

Viin, Austria, 29.06 – 02.07.2018 NB! Need, kes ei viitsi tervet juttu lugeda, siis kerige lõppu, seal on kokkuvõte. Neljapäev, 28.06. Sõitsime kella kolmese rongiga Tallinnasse, kus olime endile üheks ööks kinni pannud toa GO Shnelli Hotellis, mis asub kohe raudteejaama kõrval. Lennujaamas pidime olema kell 5 hommikul. Olime enne tükk aega mõelnud, kuidas ikkagi toimida, kas minna varem ja ööbida hotellis, kusjuures alguses kaalusime ainult Ülemiste Hotelli, aga seal olid alles vaid kallid toad. Korra mõtlesime ka, et sõita Tallinnasse öise bussiga, aga seda varianti me mõlemad ikkagi pelgasime, sest mis saab siis, kui midagi juhtub ja me oleme alles Tartus ja juba 3-4 tunni pärast peaksime olema Tallinna lennujaamas. Pealegi oleks me sellise variandi puhul pidanud olema kas terve öö üleval või oleks saanud ainult mõned tunnid magada. Otsustasime siis lõpuks Shnelli hotelli kasuks, kuna rongiga minnes on see tõesti kohe sealsamas ja lisaks oli tuba ka mõistliku hinnaga j