Skip to main content

vahepealset

Vahepeal on nii palju asju olnud, millest ma pole kirjutanud. Mul sai juunikuu puhkus otsa, siis käisin päevakese tööl, siis käisin päevakese EMOs (põlv läks valusaks ja ei läinud enam iseenesest korda nagu varasemalt), siis käisin 2. süsti saamas, pärast mida olin ma 3 päeva palavikus. Siis käisin veel natuke tööl, seejärel tuli jälle puhkus ja nüüd hakkab ka seegi puhkus vaikselt otsa saama ja rohkem mul väga ei ole, v.a. 2-3 päeva selle eest, et ma puhkuse ajal ikkagi mõned korrad töö juures käisin. 

Igal juhul, peaks vist meelde tuletama, mida ma nende puhkuste ajal siis ka tegin. Grupeerin tegevused seekord inimeste kaupa, kellega koos miskit tehtud sai.

R-ga me seekord kuhugi väga kaugele, st teise linna, ei sõitnudki. Tal hakkab viimasel ajal paha, kui ta autoga maanteel sõidab, linnas pole väga hullu. Aga käisime ühel mu kolleegil külas, ta elab üsna linna lähedal, see oli tore. Vaatasime maja ja aeda, mängisime natuke kiisu ja kutsaga ja siis ajasime niisama juttu. 

Lisaks jõudsime korra ka R-ga deidile, see toimus Gardesti kohvikus Muru. Gardestis käisime puhkuste ajal lausa 2 korda, ma ostsin paar taimekest endale ja emale, suure poti ja mõned mullad. Lisaks on Gardestis ka hullult huvitavaid toidukaupasid., nt kaarobi küpsised (soolased ja magusad), Mozarti pallikesed (mida ma viimati nägin müügis Viinis) ja "Öun" rabarberi-kuuse mullijooki olen ma ka ainult seal näinud. 

Vaade Muru kohvikust


R-ga oleme siis veel kodu läheduses ringi sõitnud, nt poe juurest mammusid toonud, korra käisime ka Lõunakas ja korra käisime Lõunaka juures autot pesemas. Ma natuke kartsin, et mul hakkab seal pesulas paha või tuleb klaustrofoobia peale, aga polnud hullu, päris huvitav oli.

Siis käisin ma emal-isal külas, vist 3 korda kokku. Esimene kord värvis ema mul hennaga juukseid, teinekord läksin sinna 2. süstist taastuma ja sain pärast ka õega kokku, kes Tallinnast meile külla tuli ja 3. kord läksin niisama külla. R. sõidutas mind ilusti kohale ning järgmine päev koju tagasi, öö olin siis seal ja päeval käisime isaga ümbruskonnas jalutamas ka. 

Ja ema-isa käisid mul ka kahel korral külas, esimesel juhul parandas isa vist mu kõikuvaid toole natuke, et need ei kõiguks, aga lõpuks viisime toolid ema-isa juurde ja tõime mõned päevad hiljem tagasi. Ja teisel korral panime koostöös mõned pildid üles, mis mul niisama kapis jms seisid. Isa tahab ikka alati midagi teha/nokitseda, kui ta külla tuleb. Ema pmst ka, aga temal ma väga midagi teha ei luba, niikuinii kodus toimetab piisavalt. 

Isa-emaga käisime ka päris mitmeid kordi kesklinnas, enamasti kuskil kohvikus söömas. Meil ju mitu-mitu kuud kohvikupausi vaja järgi teha. :) Käisime Pierre'is, Patisseries, Revalis, meie lemmikus Gustavis ning esimest korda ka Irish Embassy Pubis, lisaks jõime koos jõe ääres ühe Cuba Libre ära. Reedel käisime ka väntorelite kontserti kuulamas & toidu- ja veinifestivali uudistamas (jõime koos Mojitosid ja mina sõin ka väga maitsvaid krevetipelmeene ja kookosnuudleid); päev enne seda külastasime koos Botaanikaaeda. Mina olen sel aastal päris palju Botaanikaaias käinud, vast oma 10 korda, kuna ma käisin seal tööl olles sageli lõunasel jalutuskäigul, aga emal-isal oli esimene kord. Ema nägi ja nuusutas roosid ilusti ära ja tegime aiale ringi peale. 

Mulle ikka väga meeldivad kollased roosid :)


Venna sünnipäeval käisime kohvikus koos venna, vennanaise ja minu vanima õega. Ja sellest juba rääkisin, et Tallinna õde käis ka korra külas (koos mehe ja noorima lapsega). Mul oli algselt plaanis ka talle külla minna, aga see jääb praegu vist ära, sest ajad on sellised kahtlased. 

Sõpsidega saime ka mõned korrad kokku, Orava maal Jaanipäeva ajal, see oli väga tore ja suvine päev ja ma sain ujuda ka; Udu lähedal järve ääres niisama tšillimas ja siis ma ise tegin ka ühe korra omas kodus kokkusaamise, jäätise söömise ja rongimängu mängimise. Ja Papu sünna oli ka vahetult enne mu esimest puhkust ja vist päev enne kuumalaine algust ka, olime väljas ja ilm oli soe ja mõnna, aga vist mitte nii hullult palav veel. 

Siis ma istutasin lõpuks oma draakonipuu ümber suuremasse potti, ta juured nägid tegelikult päris head välja, aga tal oli vanas potis päris kitsas olemine. No kes teab, kas ta selle ümberkolimise üle nüüd õnnelik ka on, lehed kuivavad ikka ära ja langevad maha, kas šokist või ülekastmisest või ongi nii loomulik, ei tea. Väga norguvajunud ta igatahes ei ole, hea seegi. Ja siis istutasin ka ühe orhidee ümber, või pigem tegin mullavahetuse, panin tagasi samasse potti, kes teab, kas seegi nüüd õige tegu oli. Eks näis. 

Siis ma olen jalutamas käinud pea igapäevaselt, enamasti üksi ümbruskonnas, uute ja vanade majade vahel. Teinud pilte lilledest ja puudest ja kividest. :) 



Lugesin ka vähemalt kolm raamatut läbi, nüüd selle pikema puhkuse ajal. Ostsin uued suvekingad, sellest pikemalt eelmises postituses juttu. Jäätist olen ka palju söönud, eriti nende 30+ kraadiliste ilmadega. Mõtlesin, et teen eraldi postituse jäätiste kohta ja vbl siis loetud raamatute kohta ka. 

Ilm oli see suvi pikalt ilus ja soe või tegelikult isegi väga-väga palav. Nüüd on pigem selline tuuline ja vihmane, nagu tavaliselt. 

Ja nüüd ongi puhkuse viimane päev käes. Täna päeva ajal oli ilm ilus, soe ja päikeseline (aga nüüd varsti hakkab vist sadama) ja ma käisin Tammelinna Kodukohvikuid uudistamas - tore oli. Tegin plaani valmis, et millistesse kohvikutesse minna ja need said kõik ära vaadatud, lisaks ka mõned teised, mis jäid tee peale või kuhu ma sattusin siis, kui ma oma väljavalitud kohvikuid üles ei leidnud. Tammelinnas on päris tore ekslemas käia, kui ilm on ilus ja tuju on hea. Süüa sain ka piisavalt, aga mitte liiga palju - juustu-singi muffini, krevetitacod, jalapeno hot-dogi, toorjuustukoogi, juustusaiakese ja vist oligi kõik. Limonaadi jõin ka. :)

Püüan siis mitte väga kurb olla, et mõnus laisklemine-puhkamine otsa saab ja peab taas töiseks ja asjalikuks hakkama. ;)

Comments

Popular posts from this blog

mmxxiii

Täna on küll viimane aeg teha ära eelmise aasta kokkuvõte, aasta 2022 oma siis. Ega ma sellest väga palju enam ei mäleta ka. Aga mul oli põlveopp, millele järgnes 5 nädalat kargutamist ja siis sügisel käisin töökaaslastega spaas. Vahepeal oli suvi kah, siis käisime Pontuga ujumas. Ja kutsapargis käisime ka mitmeid kordi. Vaatame resolutsioonid ka üle, 2022 a. lubadused: * tegele Pontuga Ikka tegelesin :) Käisime kutsapargis ja jalutamas ja olime/mängisime niisama koos. Kaisutasime kah.  * ära üle tööta Vot - ei töötanudki! Selle vastu aitas Pontu ilusti - nüüd ma jõuan kella 10-ks tööle ja olen kella 6-ni ja väga palju ületunde enam ei tee.  * hoolitse oma tervise eest Jah, sain põlve korda ja tegin harjutusi. Ja vahetasin perearsti ära, sest mu vana perearst läks pensionile ja siis ma sain automaatselt uue, aga see uus on linna teises otsas, seega ma võtsin sama arsti, kes on emal-isal ja vennal. Minu meelest on ta tore ja asjalik.  P.S. Tuli meelde nüüd, et me käisime (vist augustis)

mmxxiv

Tahaks seekord aasta kokkuvõtte kähku ära teha, siis saab rahulikult muud juttu ka ajada. Vaatame siis, mis aastast 2023 meelde on jäänud... Jaanuarist ei mäleta eriti midagi, tõenäoliselt oli lumine. Ei, alguses isegi ei olnud, aga lõpupoole vist juba oli. Sõidutunde tegin ka enam-vähem usinalt, kuigi sel hetkel mul veel eriti hästi asjad välja ei tulnud. Kippusin lumehangedesse sõitma. Veebruaris ma astusin auku. Siis oli küll suur lumi. Käisime K. ja kutsadega jalutamas, läksime üle võõra lumise põllu ja ma astusin jalgapidi auku ja jäin sinna natukeseks kinni ka. Aga lõpuks sain ikka välja ja midagi hullu ei olnudki, saabas/jalg said märjaks.  Märtsis vist käisin korra õhtul pimedas autoga sõitmas (pimeda aja koolitus) ja leidsin, et see ei olnud üldse tore, sest noh, pime oli. Aprillis ma käisin kutsapargis ja suutsin mingis pisikeses lohus oma jala nii välja väänata, et see läks hullult paiste ja ma käisim EMOs; luud olid õnneks terved, aga pärast seda kandsin oma 3-4 nädalat ort

Viini reis

Viin, Austria, 29.06 – 02.07.2018 NB! Need, kes ei viitsi tervet juttu lugeda, siis kerige lõppu, seal on kokkuvõte. Neljapäev, 28.06. Sõitsime kella kolmese rongiga Tallinnasse, kus olime endile üheks ööks kinni pannud toa GO Shnelli Hotellis, mis asub kohe raudteejaama kõrval. Lennujaamas pidime olema kell 5 hommikul. Olime enne tükk aega mõelnud, kuidas ikkagi toimida, kas minna varem ja ööbida hotellis, kusjuures alguses kaalusime ainult Ülemiste Hotelli, aga seal olid alles vaid kallid toad. Korra mõtlesime ka, et sõita Tallinnasse öise bussiga, aga seda varianti me mõlemad ikkagi pelgasime, sest mis saab siis, kui midagi juhtub ja me oleme alles Tartus ja juba 3-4 tunni pärast peaksime olema Tallinna lennujaamas. Pealegi oleks me sellise variandi puhul pidanud olema kas terve öö üleval või oleks saanud ainult mõned tunnid magada. Otsustasime siis lõpuks Shnelli hotelli kasuks, kuna rongiga minnes on see tõesti kohe sealsamas ja lisaks oli tuba ka mõistliku hinnaga j