Skip to main content

Ja nii edasi

Ja imelikud unenäod jätkuvad. :) No vähemalt on nad huvitavad. Ja imelikud.

Üleeile öösel oli maailmalõpp. Jep, täpselt nii. Mingi suur plahvatus käis, leegid lendasid ja kõik inimesed surid maha. Või noh, peaaegu kõik inimesed. Eee, mina jäin ellu. Koos veel mingite inimestega, keda ma päriselt ei tunne. Aga päris puhtalt ma kah sellest maailmalõpust ei pääsenud, lendavad leegid ju ikka ja puha, ma olin pärast seda kuus kuud koomas. Või umbes nii. Igatahes taastusin. Aga elus olin, ikkagi.

Siis eile öösel oli mitu hääd unenägu, või noh, pigem imelikku. Näiteks esimeses sõin ma vahtplasti. Küll röstitud vahtplasti, aga ikkagi vahtplasti, ja see oli vastik. Ei soovitaks. Üldse ei soovitaks. Ja Eva ja Orav olid ka seal ja nad olid kurjajuured, eriti Eva, Orav lihtsalt vaatas pealt ja irvitas. Ja point oli siis selles, et seal oli ka üks tüüp minu teaduskonnast, prääguseks on ta vist juba magistratuuri lõpetanud, ja Eva oli kuidagi nii korraldanud, et kui mina (röstitud) vahtplasti söön, siis too tüüp suudleb mind. :P No saate nüüd aru, miks ma seda vastikut vahtplasti sõin. Jube vastik oli. Aga noh... ;) Ja siis ma sõingi selle ära ja läksin oma väljateenitud suudluse järele ja kõik oli hea ja tore ja rõõmus. Aga siis mina, kurjajuur, leidsin, et nii ikka ei sobi, et ma ei saa lihtsalt mingit suvalist tüüpi suudelda, kui seal mingeid romantilisi tundeid pole. Ja siis ma ütlesin talle ka seda, muidugi lootuses, et nüüd ta ütleb mulle, et ma ikka meeldin kah talle natuke. Aga ta ei öelnud. Päh! Ja musi ka ei andnud. Päh! Ja mina olin veel tema pärast (röstitud) vahtplasti söönud. Päh!!!

Teises unenäos olin ma femme fatale, kes saadeti James Bondi võrgutama. Ja mul läks väga hästi. Me sõime koos hommikust ja ma mürgitasin ta juustu ära. Ja siis ta sõi seda. >:)

Ja siis oli veel selline imelik unenägu, kus Udu ja Papu mängisid palli. Ja nad mängisid seda nii, et Papu seisis Kaarsillal ja Udu ujus Emajões. ;) Aga siis kui mina tahtsin kah sellest lõbust osa saada, läks Udu kuhugi minema ja ma proovisin teda tagasi meelitada, aga ta ei tulnud, ja siis ma mõtlesin ise Emajõkke minna, aga siis läks Papu kah ära, ja üldse kõik ignoorisid mind muudkui.

Täna öösel nii imelik ei olnud. Ma ainult rääkisin ühe pisikese nahkhiirega. Ja siis selle pisikese nunnu nahkhiire emmega. Nad kutsusid mind õhtuks peole, aga ma ei saanud minna, sest mul olid plaanid juba tehtud.

---
Morpheus armastab mind?

Comments

Anonymous said…
Kuidas on võimalik, et sa kõiki oma unenägusid mäletad? Mina küll ei mäleta (ma lugesin küll jah kusagilt, et kui õhtul enne uinumist endale korrata, et ma jätan meelde, mis ma unes näen, siis see jääbki meelde, aga ma unustan ka selle tegemise ära!).

Aga röstitud vahtplast? Peab sul alles seedimine olema!
suxu said…
Ega ma kõiki ei mäletagi. Aga röstitud vahtplasti on raske unustada, isegi kui väga püüda. Väkk! See oli vastik! Õnneks mul too unenägu lõppes enne kui asi kõhuvaluni jõudis. Aga ikkagi!!!

Muuseas, mul kunagi oli tõesti kotitäis vahtplasti, mis nägid välja nagu vahukommid. Sellised ilusad värvilised pisikesed armsad. Ja ei, ma ei maitsnud neid.
sussa said…
No kui oleksid maitsnud, vaevalt, et sa siis praegu veel täie tervise juures oleksid.

Aga kas sa siis tunned unenägudes maitseid? Ma küll ei tunne. Või sa lihtsalt arvasid,e t igasuguse loogika järgi see peaks olema vastik, seega järelikult ta ongi?
suxu said…
Loogika? Unenäos? Ei, aeg-ajalt isegi on mingi kiiksuga asi, mida heal juhul saab isegi loogikaks nimetada, aga tavaliselt on minu unenäoloogika hullem kui Orava ja Udu oma kokku ning jagatud kahega.

Aga tunnen jah unes maitset. Muude asjade hulgas. Millest kõik pole sugugi meeldivad ning antud juhul polnud see maitse kah sugugi meeldiv. Väkk-väkk! Kas sa ei tunne siis unenäos selliseid asju või?

Popular posts from this blog

mmxxiii

Täna on küll viimane aeg teha ära eelmise aasta kokkuvõte, aasta 2022 oma siis. Ega ma sellest väga palju enam ei mäleta ka. Aga mul oli põlveopp, millele järgnes 5 nädalat kargutamist ja siis sügisel käisin töökaaslastega spaas. Vahepeal oli suvi kah, siis käisime Pontuga ujumas. Ja kutsapargis käisime ka mitmeid kordi. Vaatame resolutsioonid ka üle, 2022 a. lubadused: * tegele Pontuga Ikka tegelesin :) Käisime kutsapargis ja jalutamas ja olime/mängisime niisama koos. Kaisutasime kah.  * ära üle tööta Vot - ei töötanudki! Selle vastu aitas Pontu ilusti - nüüd ma jõuan kella 10-ks tööle ja olen kella 6-ni ja väga palju ületunde enam ei tee.  * hoolitse oma tervise eest Jah, sain põlve korda ja tegin harjutusi. Ja vahetasin perearsti ära, sest mu vana perearst läks pensionile ja siis ma sain automaatselt uue, aga see uus on linna teises otsas, seega ma võtsin sama arsti, kes on emal-isal ja vennal. Minu meelest on ta tore ja asjalik.  P.S. Tuli meelde nüüd, et me käisime (vist augustis)

mmxxiv

Tahaks seekord aasta kokkuvõtte kähku ära teha, siis saab rahulikult muud juttu ka ajada. Vaatame siis, mis aastast 2023 meelde on jäänud... Jaanuarist ei mäleta eriti midagi, tõenäoliselt oli lumine. Ei, alguses isegi ei olnud, aga lõpupoole vist juba oli. Sõidutunde tegin ka enam-vähem usinalt, kuigi sel hetkel mul veel eriti hästi asjad välja ei tulnud. Kippusin lumehangedesse sõitma. Veebruaris ma astusin auku. Siis oli küll suur lumi. Käisime K. ja kutsadega jalutamas, läksime üle võõra lumise põllu ja ma astusin jalgapidi auku ja jäin sinna natukeseks kinni ka. Aga lõpuks sain ikka välja ja midagi hullu ei olnudki, saabas/jalg said märjaks.  Märtsis vist käisin korra õhtul pimedas autoga sõitmas (pimeda aja koolitus) ja leidsin, et see ei olnud üldse tore, sest noh, pime oli. Aprillis ma käisin kutsapargis ja suutsin mingis pisikeses lohus oma jala nii välja väänata, et see läks hullult paiste ja ma käisim EMOs; luud olid õnneks terved, aga pärast seda kandsin oma 3-4 nädalat ort

Viini reis

Viin, Austria, 29.06 – 02.07.2018 NB! Need, kes ei viitsi tervet juttu lugeda, siis kerige lõppu, seal on kokkuvõte. Neljapäev, 28.06. Sõitsime kella kolmese rongiga Tallinnasse, kus olime endile üheks ööks kinni pannud toa GO Shnelli Hotellis, mis asub kohe raudteejaama kõrval. Lennujaamas pidime olema kell 5 hommikul. Olime enne tükk aega mõelnud, kuidas ikkagi toimida, kas minna varem ja ööbida hotellis, kusjuures alguses kaalusime ainult Ülemiste Hotelli, aga seal olid alles vaid kallid toad. Korra mõtlesime ka, et sõita Tallinnasse öise bussiga, aga seda varianti me mõlemad ikkagi pelgasime, sest mis saab siis, kui midagi juhtub ja me oleme alles Tartus ja juba 3-4 tunni pärast peaksime olema Tallinna lennujaamas. Pealegi oleks me sellise variandi puhul pidanud olema kas terve öö üleval või oleks saanud ainult mõned tunnid magada. Otsustasime siis lõpuks Shnelli hotelli kasuks, kuna rongiga minnes on see tõesti kohe sealsamas ja lisaks oli tuba ka mõistliku hinnaga j