Skip to main content

aasta läks ja aasta tuli

Seekordne aastavahetus oli pisut teistsugune kui eelmised kakskümmend või nii. Kümme minutit enne keskööd tirisin ma oma magamistoa aknal kardina eest ja siis heitsin tagasi voodisse ja tegin näo, et siia ma ka jään. Tegelikult läksin aga ikkagi teisele poole maja rakette vaatama, sest seal oli neid rohkem. 

Aga alustame algusest. Või isegi natuke enne seda. 30ndal toimus sõpside kokkusaamine ootamatult minu juures, sest Papu lapsed jäid ootamatult haigeks. Ma läksin töölt isegi natuke varem ära, kuigi mitte nii palju varem, kui plaanis oli. Pidin enne bussile minekut poest ka läbi hüppama, et mingit sobivat söögikraami ka oleks. Kui poodi jõudsin, siis oli bussini umbes 9-10 minutit. Ja kuigi ma isegi jõudsin poest välja ja peatusesse täpselt õige minuti sees, siis oli buss ikkagi ära läinud ja ma pidin järgmist u. 15 minutit ootama. Kokkuvõttes tähendas see seda, et ma ei jõua enne oma külalisi koju. 

Ma siis helistasin uuesti R-le ja andsin sellest teada; ta oli mu peale natuke solvunud ja pahane, kuna ma olin ta just üles ajanud ja teatanud, et meile tulevad külalised. Ma ütlen juba ette ära, et päeva lõpuks ta enam eriti pahane ei olnud. Aga öösel suutsin ma ta uuesti välja vihastada. Õhtu läks igal juhul kenasti, jõudsin peaaegu enne külalisi ja kõik läks kenasti ja meil oli väga tore. 

Õhtul läks R. üllataval kombel tuttu, kuigi ma arvasin, et ta on öö otsa üleval. Mul olid sellele tuginedes tehtud plaanid, et ma lähen vanematele külla ja siis õhtul, kui R. üles ärkab, tulen jälle koju ja me saame koos olla. See, et ta nüüd öösel magab ja päeval üleval on, mulle tol hetkel eriti ei meeldinud. Läksin talle kaissu ja mõtlesin, et jään natuke kauemaks ja magan natuke, siis kui mingi hetk vaja pissil käia, lähen oma voodisse tagasi. 

Öösel aga mingi hetk ma avastasin, et R. on täitsa üleval ja vaatab kella ja siis ma küll läksin kohe kohkunult ära, õigesti arvates, et ma olen ta jälle üles norsanud ja lootes, et ta saab edasi magada. Seda kahjuks ei juhtunud, seega ta oligi terve öö üleval ja hommikul ka ja minu peale päris kuri, sest ta arvas, et ma meelega ei lasknud tal magada. Tegelikult ma ei teinud seda meelega. Oleks ma teadnud, et nii läheb, poleks ma tema juurde tuttu jäänud. 

Igatahes, keskpäeva paiku läks ta natuke pahasena ikka tuttu ja mina läksin varsti pärast seda vanemate juurde. Seal sõin kõhu ilusti täis, jõin natuke siidrit peale ja siis läksin magamistuppa pikali ja puhkama ja leiba luusse laskma. Lisaks ka teki alla, sest mul oli millegipärast väga külm. Võtsin ka ühe Paulo Coelho raamatu kaasa ("Kurat ja preili Prym") ja lugesin selle kusjuures õhtu jooksul läbi. Vahepeal tulid vend ja vennanaine ka ja siis ma käisin jälle laua taga, aga külm oli ikka ja selline imelik väsimus ka.

Mingi hetk ma siis tunnistasin endale ja emale, et mul on selline haigeks jäämise tunne ja kraadisin. Palavik oli 37,1C, mis polnud just palju, aga pärast seda oli mul jätkuvalt külm ja kui ma hiljem uuesti kraadisin, siis oli juba sinna 38C kanti. Siis ma võtsin rohtu ja hakkasin kojuminekut vaikselt sättima. Ema andis moonakoti kaasa ja sõitsin siis taksoga koju. Kodus panin asjad kappi ja ise pugesin voodisse tõbitsema. Ja telekat vaatama.

Kui see aasta siis lõpuks läks ja teine tuli, siis kobisin jah korraks üles ja vaatasin ilutulestikku ja pärast läksin tagasi teleka ette. Terve 1.jaanuari olin kah voodis ja haige, palavik oli pea kogu aeg üle 38 ja õhtul tõusis üle 38,5, siis võtsin jälle rohtu. 2. jaanuaril tõusis korraks isegi üle 39. 3. jaanuaril oli veel kõrge palavik, 4. jaanuaril andis järele ja oli alla 38, aga ikka üle 37. 5. jaanuaril ei olnud enam üldse. Aga mingi hetk tulid lisaks ka köha ja nohu ja need on niivõrd-kuivõrd praeguseni olemas. 

Ma ei mäleta, et ma oleks kunagi aastavahetusel haige olnud, vähemalt mitte niimoodi haige, et kõrge palavikuga ja voodis. Viimati olin ma nii haige 3 aastat tagasi ja ka jaanuaris, aga mitte aastavahetusel. Seega täiesti uus kogemus jälle. Kui see haigus ja palavik nüüd välja arvata, siis oli täitsa tore aastavahetus, parem kui kaks eelmist. 

Igatahes, lubaduste kokkuvõtet pole ma veel teinud ja uusi lubadusi ka andnud, peale selle ühe, mis kõlas nii, et saa terveks. 

Comments

Popular posts from this blog

mmxxiii

Täna on küll viimane aeg teha ära eelmise aasta kokkuvõte, aasta 2022 oma siis. Ega ma sellest väga palju enam ei mäleta ka. Aga mul oli põlveopp, millele järgnes 5 nädalat kargutamist ja siis sügisel käisin töökaaslastega spaas. Vahepeal oli suvi kah, siis käisime Pontuga ujumas. Ja kutsapargis käisime ka mitmeid kordi. Vaatame resolutsioonid ka üle, 2022 a. lubadused: * tegele Pontuga Ikka tegelesin :) Käisime kutsapargis ja jalutamas ja olime/mängisime niisama koos. Kaisutasime kah.  * ära üle tööta Vot - ei töötanudki! Selle vastu aitas Pontu ilusti - nüüd ma jõuan kella 10-ks tööle ja olen kella 6-ni ja väga palju ületunde enam ei tee.  * hoolitse oma tervise eest Jah, sain põlve korda ja tegin harjutusi. Ja vahetasin perearsti ära, sest mu vana perearst läks pensionile ja siis ma sain automaatselt uue, aga see uus on linna teises otsas, seega ma võtsin sama arsti, kes on emal-isal ja vennal. Minu meelest on ta tore ja asjalik.  P.S. Tuli meelde nüüd, et me käisime (vist augustis)

mmxxiv

Tahaks seekord aasta kokkuvõtte kähku ära teha, siis saab rahulikult muud juttu ka ajada. Vaatame siis, mis aastast 2023 meelde on jäänud... Jaanuarist ei mäleta eriti midagi, tõenäoliselt oli lumine. Ei, alguses isegi ei olnud, aga lõpupoole vist juba oli. Sõidutunde tegin ka enam-vähem usinalt, kuigi sel hetkel mul veel eriti hästi asjad välja ei tulnud. Kippusin lumehangedesse sõitma. Veebruaris ma astusin auku. Siis oli küll suur lumi. Käisime K. ja kutsadega jalutamas, läksime üle võõra lumise põllu ja ma astusin jalgapidi auku ja jäin sinna natukeseks kinni ka. Aga lõpuks sain ikka välja ja midagi hullu ei olnudki, saabas/jalg said märjaks.  Märtsis vist käisin korra õhtul pimedas autoga sõitmas (pimeda aja koolitus) ja leidsin, et see ei olnud üldse tore, sest noh, pime oli. Aprillis ma käisin kutsapargis ja suutsin mingis pisikeses lohus oma jala nii välja väänata, et see läks hullult paiste ja ma käisim EMOs; luud olid õnneks terved, aga pärast seda kandsin oma 3-4 nädalat ort

Viini reis

Viin, Austria, 29.06 – 02.07.2018 NB! Need, kes ei viitsi tervet juttu lugeda, siis kerige lõppu, seal on kokkuvõte. Neljapäev, 28.06. Sõitsime kella kolmese rongiga Tallinnasse, kus olime endile üheks ööks kinni pannud toa GO Shnelli Hotellis, mis asub kohe raudteejaama kõrval. Lennujaamas pidime olema kell 5 hommikul. Olime enne tükk aega mõelnud, kuidas ikkagi toimida, kas minna varem ja ööbida hotellis, kusjuures alguses kaalusime ainult Ülemiste Hotelli, aga seal olid alles vaid kallid toad. Korra mõtlesime ka, et sõita Tallinnasse öise bussiga, aga seda varianti me mõlemad ikkagi pelgasime, sest mis saab siis, kui midagi juhtub ja me oleme alles Tartus ja juba 3-4 tunni pärast peaksime olema Tallinna lennujaamas. Pealegi oleks me sellise variandi puhul pidanud olema kas terve öö üleval või oleks saanud ainult mõned tunnid magada. Otsustasime siis lõpuks Shnelli hotelli kasuks, kuna rongiga minnes on see tõesti kohe sealsamas ja lisaks oli tuba ka mõistliku hinnaga j