Skip to main content

Oh kooliaeg

Oeh, nüüd ma pean vist jälle juukseid harjama hakkama. Nad on palju ilusamad, kui ma seda ei tee. Aga täna oli selline ilus ilm ja selline kuupäev ja selline vaba päev, et ma mõtlesin šoppama minna. Läksin kah.

* Käisin Zeppelinis. Esimest korda muide. Isa oli väga üllatunud ja siis teatas, et ma poleks pidanud minema, sest nüüd ma ei saa inimesi enam sellega üllatada, et ma pole kordagi Zeppelinis käinud. Samal põhjusel ei tohtinud ma paar aastat tagasi lasagnet süüa. Või noh, sarnasel põhjusel. Ema nimelt leidis, et see on eriti kuul, kui ma saan küssale 'kus ma viimati lasagnet sõin?' vastata San Marinos. Enam ei saa. Ja nüüd ei saa inimesi ka enam oma Zeppelinitusega šokeerida. Ja kingi ma sealt kah niikuinii ei saanud.

* Käisin Taskus. Samuti esimest korda. Seal oli liiga palju rahvast. Kingapoes õnneks mitte. Esimese hooga vaatasin kingad üle ja leidsin, et appi kui vähe siin kingi on. Teise hooga leidsin, et appi kui normaalsed kõik kingad siin on. Ecco kingapood oli. Lõpuks ostsin põhimõtteliselt umbes peaaegu samasugused kingad, nagu mul praegu on. Ainult et uued ja terved. Ooh, shiny! Ja kingalusika sain kauba peale. Ema oli vaimustuses, rääkis, et ta on juba ammu kingalusikat tahtnud.

* Käisin Kellassepa juures selles kollases majas Hansakeskuse taga. Ostsin endale uue kellarihma. Sattusin hetkelisse paanikasse, et kas mul üldse on nii palju sularaha. Oli küll.

* Käisin Kaubamajas. Vaatasin tuulepluuse. Leidsin, et spordiosakonnas on selliseid meeste tuulekaid, mis mulle meeldivad ja sobivad. Naiste omad olid liiga lühikesed. Või noh, need, mis Naistemaailmas olid, olid kah täitsa toredad, ilusad, sobivad, vähemalt nii kaua, kui ma hinda vaatasin. Pärast seda ma läksin sealt igaks juhuks kiiresti ära.

* Käisin Kaubahallis. Tahtsin Tiimarist kalendermärkmikku osta. Seal ei olnud. Tahtsin toidupoest vett osta. Seal oli. Järjekord. Ei viitsinud siis minna.

* Käisin kommipoes. Ostsin komme. :P Ja vett.

* Käisin Kaubamaja ees ja ostsin endale kooli alguse puhul gladiooli.

* Siis istusin veidi bussipeatuses. Külm oli. Tuul oli.

* Lõpuks sõitsin bussiga Oravast mööda.

Oeh, šoppamine on kah väsitav. Aga erinevalt koristamisest on kott pärast igast toredaid asju täis. Näiteks komme. Kommid on väga toredad. :)

Comments

sussa said…
Mul on pärast koristamist kah kott igast asju täis. Prügikott, ma mõtlen.
suxu said…
Aga marvan, et komme vast mitte..
sussa said…
No seda küll. Aga samas, igasuguseid asju juhtub. Näiteks seda, et mingid šokolaadikommid on paariks aastaks kuhugi sahtlisse ununenud ja siis... nojah, ega ma neid ikkagi ära ei viskaks vist. Paneks lauale. Ose ei sööks (enne kui ära unustan).
suxu said…
Mmm, mul vist päris nõnda polegi juhtunud. Vahel harva ilmub mõni komm mõnest tükk aega mitte kasutusel olevast kotist välja, aga tavaliselt on need lutsukad.

Hoopis sagedamini leian ma jopetaskust raha.

Popular posts from this blog

mmxxiii

Täna on küll viimane aeg teha ära eelmise aasta kokkuvõte, aasta 2022 oma siis. Ega ma sellest väga palju enam ei mäleta ka. Aga mul oli põlveopp, millele järgnes 5 nädalat kargutamist ja siis sügisel käisin töökaaslastega spaas. Vahepeal oli suvi kah, siis käisime Pontuga ujumas. Ja kutsapargis käisime ka mitmeid kordi. Vaatame resolutsioonid ka üle, 2022 a. lubadused: * tegele Pontuga Ikka tegelesin :) Käisime kutsapargis ja jalutamas ja olime/mängisime niisama koos. Kaisutasime kah.  * ära üle tööta Vot - ei töötanudki! Selle vastu aitas Pontu ilusti - nüüd ma jõuan kella 10-ks tööle ja olen kella 6-ni ja väga palju ületunde enam ei tee.  * hoolitse oma tervise eest Jah, sain põlve korda ja tegin harjutusi. Ja vahetasin perearsti ära, sest mu vana perearst läks pensionile ja siis ma sain automaatselt uue, aga see uus on linna teises otsas, seega ma võtsin sama arsti, kes on emal-isal ja vennal. Minu meelest on ta tore ja asjalik.  P.S. Tuli meelde nüüd, et me käisime (vist augustis)

mmxxiv

Tahaks seekord aasta kokkuvõtte kähku ära teha, siis saab rahulikult muud juttu ka ajada. Vaatame siis, mis aastast 2023 meelde on jäänud... Jaanuarist ei mäleta eriti midagi, tõenäoliselt oli lumine. Ei, alguses isegi ei olnud, aga lõpupoole vist juba oli. Sõidutunde tegin ka enam-vähem usinalt, kuigi sel hetkel mul veel eriti hästi asjad välja ei tulnud. Kippusin lumehangedesse sõitma. Veebruaris ma astusin auku. Siis oli küll suur lumi. Käisime K. ja kutsadega jalutamas, läksime üle võõra lumise põllu ja ma astusin jalgapidi auku ja jäin sinna natukeseks kinni ka. Aga lõpuks sain ikka välja ja midagi hullu ei olnudki, saabas/jalg said märjaks.  Märtsis vist käisin korra õhtul pimedas autoga sõitmas (pimeda aja koolitus) ja leidsin, et see ei olnud üldse tore, sest noh, pime oli. Aprillis ma käisin kutsapargis ja suutsin mingis pisikeses lohus oma jala nii välja väänata, et see läks hullult paiste ja ma käisim EMOs; luud olid õnneks terved, aga pärast seda kandsin oma 3-4 nädalat ort

Viini reis

Viin, Austria, 29.06 – 02.07.2018 NB! Need, kes ei viitsi tervet juttu lugeda, siis kerige lõppu, seal on kokkuvõte. Neljapäev, 28.06. Sõitsime kella kolmese rongiga Tallinnasse, kus olime endile üheks ööks kinni pannud toa GO Shnelli Hotellis, mis asub kohe raudteejaama kõrval. Lennujaamas pidime olema kell 5 hommikul. Olime enne tükk aega mõelnud, kuidas ikkagi toimida, kas minna varem ja ööbida hotellis, kusjuures alguses kaalusime ainult Ülemiste Hotelli, aga seal olid alles vaid kallid toad. Korra mõtlesime ka, et sõita Tallinnasse öise bussiga, aga seda varianti me mõlemad ikkagi pelgasime, sest mis saab siis, kui midagi juhtub ja me oleme alles Tartus ja juba 3-4 tunni pärast peaksime olema Tallinna lennujaamas. Pealegi oleks me sellise variandi puhul pidanud olema kas terve öö üleval või oleks saanud ainult mõned tunnid magada. Otsustasime siis lõpuks Shnelli hotelli kasuks, kuna rongiga minnes on see tõesti kohe sealsamas ja lisaks oli tuba ka mõistliku hinnaga j