Skip to main content

Sünnipäev

Mitte minul küll, kahjuks. Sest siis oleks juuni ja terve suvi veel ees. Aga tegelikult on sünna hoopis sellel minu blogil siin, mida sa praegu loed. Ja tõepoolest, esimene postitus siia on tehtud 5. septembril 2006. Nii et terve aasta on möödas. Ja kuigi see pole minu päevikupidamises veel rekord, siis ma siiski usun, et see on üks mu kõige tihedamaid päevikuid. Vaatasin järele, suurim vahe on vist 4-ndast veebruarist 5-nda aprillini. Ja see pole palju, minu ja minu päevikukirjutamise seisukohast.

Nii et Everestil on sünnipäev!!! Kõik õnnesoovid teretulnud ja kohustuslikud. :)

Eile ma olin ikka tõsiselt väsinud oma esimesest koolipäevast, mis polnud pooltki nii pikk, kui homme tuleb. Ei, nüüd ma valetan. Tervelt 3/5 homsest päevast oli, aga see, mida ma neljapäevadega teha tahaks... grrr! Neljapäevad on vastikud!!!

Pühapäeva õhtul oli mul masendus, nii nagu alati. Mis siis, et esmaspäev põhimõtteliselt vaba oli. Ei viitsinud aktusele minna. Huvitav, mis edaspidi saab, mul on ju ikka esmaspäevad vabad. Kas tuleb siis esmaspäevaõhtune masendus? Vaatame. Ja sööme šokolaadi. Milka šokolaad on jube hea, ma avastasin. Eriti see lehmakirju valge ja pruuni šokolaadi segu. Ma kunagi ostsin sellise ja panin kappi mustasid päevi ootama. Ja siis isa saatis selle USAsse. Millest võib järeldada, et tagavarašokolaadid tuleb hoida enda toas.

Esmaspäeval suutsin ma veenda oma vanemaid minuga Monopoli mängima. Ja see ei olnudki raske. Ema võitis. Isa kaotas. Mina müüsin oma mortage's oleva punase maa 900 dollari eest, pääsedes niiviisi pankrotist. Isa oleks võinud sama teha, aga ütles, et see rikub mängu ilu. Minu meelest rikub mängu ilu see, kui mina kaotan. Igatahes, emps oli raudteemagnaat ja hiljem sai hotellid rohelisele tänavale, mida me ülejäänud üsna tihti ka külastasime. Ja siis ta oli nii kurb, et ta võitis ja meid pankrotti ajas. :P

Eile oli kool. Algas kahe krüptoloogiaga. Murdsime koode lahti ja muud sellist. Ja siis kui ma Paput sellega kiusata proovisin, sai ta ise aru, et tegemist on nihkešifriga. Ebaaus!!! Ta ei tohi NII tark olla. Lollakas. Viimane loeng oli informaatika didaktika, seal õppejõud alustas sellega, et ta ei solvu, kui me ta ainelt end maha registreerime, ja lõpetas sellega, et nüüd on meil veel aega kõigilt teistelt ainetelt maha registreerida, et me tema omaga hakkama saaksime. Me peame seal nimelt ühiskondlikult kasulikku tööd (loe: ülikoolile kasulikku tööd) tegema, siis me peame koolitunde vaatamas käima, ise praktikume andma, referaate kirjutama ja muud sellist lõbusat. Ja otseloomulikult on kõik loengud ja praksid kohustuslikud. Kristi võtab kah seda ainet, õnneks on siis vähemalt kellegi tuttavaga ka rääkida. Okei, paar tuttavat on seal veel, aga nood ei räägi mu'ga. Eriti.

Okei, homme ma kärvan. :)

---
suxu

P.S. Üks pisike anekdoot:

Üks statistik arvutas välja, et tõenäosus pommi leidumiseks lennukis on üks miljondik. Ta leidis, et see on natuke liiga suur ja keeldus lennukiga reisimast.
Kord oli ta siiski kodust küllalt kaugele mingile konverentsile sattunud. Tema kolleeg imestas: “Kuidas sa küll nii kaugele oled tulnud? Rongiga?”
“Ei, lendasin.”
“Noh, kuidas selle pommide leidumise tõenäosusega on? Enam ei kardagi?”
“Ei, ma arvutasin välja – tõenäosus selleks, et lennukis oleks 2 pommi on 10 astmes -12 ja see on tõepoolest väike arv.”
“Ja siis?”
“Ma võtsin oma pommi ühes.”

Comments

Anonymous said…
:D:D:D Anekdoot on hea. Parem kui Udu omad( no võib-olla see tema viimane välja arvatud).

Aga koodidega on nii, et ühel suvel maal olles oli mul too-huu-tult igav, nii et ma ründasin raamaturiiulit. Ja täitsa juhuslikult sattus mulle pihku mingi koodimurdmisraamat, mille ma kiiremas korras läbi lugesin, meelde jätsin, kõik harjutused korralikult ära tegin... Nii et sel alal pole ma üldse nii roheline kui tunduda võib (raamat oli küll roheline)

Ja palju õnne!
suxu said…
Jah. Aga noh, Udu anekdoodid. On alles standard, eks ole? :P

Nojah. Eks ma pean siis lihtsalt sellise koodi sulle esitama, mida sa EI murra lahti. Uhkuse asi. ;)

Aitäh!
Anonymous said…
Oh, ma olen veendunud, et sul ei ole mingit probleemi esitada mulle mõni selline kood, mida ma lahti ei murra. Ja ära seda parem tee, sest mulle ei meeldi end lollina tunda. Siis ma lähen tõenäoliselt isa juurde ja lasen tal selle lahti murda ja võidan sulle, et tegin ise, et mitte muuta sinu arvamust minust (mingi ennustuse järgi pidin ma ju oma sõprade arvates olema "superman")

Aga Udu anekdoodid... jaah.
Anonymous said…
oh jah, see pidi olema väidan, mitte võidan. Ma enam kunagi ei kommenteeri sulle, et ma teen kirjavigu...
suxu said…
No ma ei ole siis nii kuri ja annan sulle võtme kah. Kuigi... ma võiks sul lasta Vigenere'i šifrit lahti murda, see on hästi lõbus. 'Lõbus', see tähendab. >:)

Mille sa mulle võidad? Reisi Uus-Meremaale? Aitäh. :)

Popular posts from this blog

mmxxiii

Täna on küll viimane aeg teha ära eelmise aasta kokkuvõte, aasta 2022 oma siis. Ega ma sellest väga palju enam ei mäleta ka. Aga mul oli põlveopp, millele järgnes 5 nädalat kargutamist ja siis sügisel käisin töökaaslastega spaas. Vahepeal oli suvi kah, siis käisime Pontuga ujumas. Ja kutsapargis käisime ka mitmeid kordi. Vaatame resolutsioonid ka üle, 2022 a. lubadused: * tegele Pontuga Ikka tegelesin :) Käisime kutsapargis ja jalutamas ja olime/mängisime niisama koos. Kaisutasime kah.  * ära üle tööta Vot - ei töötanudki! Selle vastu aitas Pontu ilusti - nüüd ma jõuan kella 10-ks tööle ja olen kella 6-ni ja väga palju ületunde enam ei tee.  * hoolitse oma tervise eest Jah, sain põlve korda ja tegin harjutusi. Ja vahetasin perearsti ära, sest mu vana perearst läks pensionile ja siis ma sain automaatselt uue, aga see uus on linna teises otsas, seega ma võtsin sama arsti, kes on emal-isal ja vennal. Minu meelest on ta tore ja asjalik.  P.S. Tuli meelde nüüd, et me käisime (vist augustis)

mmxxiv

Tahaks seekord aasta kokkuvõtte kähku ära teha, siis saab rahulikult muud juttu ka ajada. Vaatame siis, mis aastast 2023 meelde on jäänud... Jaanuarist ei mäleta eriti midagi, tõenäoliselt oli lumine. Ei, alguses isegi ei olnud, aga lõpupoole vist juba oli. Sõidutunde tegin ka enam-vähem usinalt, kuigi sel hetkel mul veel eriti hästi asjad välja ei tulnud. Kippusin lumehangedesse sõitma. Veebruaris ma astusin auku. Siis oli küll suur lumi. Käisime K. ja kutsadega jalutamas, läksime üle võõra lumise põllu ja ma astusin jalgapidi auku ja jäin sinna natukeseks kinni ka. Aga lõpuks sain ikka välja ja midagi hullu ei olnudki, saabas/jalg said märjaks.  Märtsis vist käisin korra õhtul pimedas autoga sõitmas (pimeda aja koolitus) ja leidsin, et see ei olnud üldse tore, sest noh, pime oli. Aprillis ma käisin kutsapargis ja suutsin mingis pisikeses lohus oma jala nii välja väänata, et see läks hullult paiste ja ma käisim EMOs; luud olid õnneks terved, aga pärast seda kandsin oma 3-4 nädalat ort

Viini reis

Viin, Austria, 29.06 – 02.07.2018 NB! Need, kes ei viitsi tervet juttu lugeda, siis kerige lõppu, seal on kokkuvõte. Neljapäev, 28.06. Sõitsime kella kolmese rongiga Tallinnasse, kus olime endile üheks ööks kinni pannud toa GO Shnelli Hotellis, mis asub kohe raudteejaama kõrval. Lennujaamas pidime olema kell 5 hommikul. Olime enne tükk aega mõelnud, kuidas ikkagi toimida, kas minna varem ja ööbida hotellis, kusjuures alguses kaalusime ainult Ülemiste Hotelli, aga seal olid alles vaid kallid toad. Korra mõtlesime ka, et sõita Tallinnasse öise bussiga, aga seda varianti me mõlemad ikkagi pelgasime, sest mis saab siis, kui midagi juhtub ja me oleme alles Tartus ja juba 3-4 tunni pärast peaksime olema Tallinna lennujaamas. Pealegi oleks me sellise variandi puhul pidanud olema kas terve öö üleval või oleks saanud ainult mõned tunnid magada. Otsustasime siis lõpuks Shnelli hotelli kasuks, kuna rongiga minnes on see tõesti kohe sealsamas ja lisaks oli tuba ka mõistliku hinnaga j