Skip to main content

Kuni jõehobu ta ära viis

Nii, nüüd on see juhtunud. Ma olen udustunud. Isegi päevikusse kirjutasin oma nime alla 'ajalookalduvustega informaatik'. Ja mäest alla Lossi poole joostes mõtlesin vaid toidust ja meestest. Selle viimase puhul küll põhiliselt kokkadest ja kelneritest või lihtsalt suure toidukotiga isenditest. Mida? Ma olin näljane!

Aga alustame algusest. Algus saabus nii umbes kell 6.20, ehk siis liiga vara. Mis teha, tuli end üles vedada ja kööki vedada ja kohvi sisse kallata. Ja siis bussile joosta. Esimene loeng oli Krüptoloogia. Teine kah. Aga sel nädalal on Krüptoloogiaga selline naljakas asi juhtunud, et ma saan sellest isegi aru. See ei ole minu süü! Õppejõud lihtsalt tavatses laia maailma (loe: laia Euroopasse) kondama minna, ja asendajaks nurus endale Jani. Selle toreda õppejõu, kes teed joob, hoolib sellest, et õpilased kõigest aru saaks, ja kelle kodulehel on lahedaid anekdoote. Ja ta tõesti nagu seletab meile asju nii, et Mõni kah aru saab. Kahju kohe, et päris õppejõud kauem laias maailmas ringi ei konda. Kuigi, kuigi! Jan andis meile lootust, et võib-olla nääme teda jälle. :) Loodame. Külm oli seal klassis ikkagi. Kuigi seal oli ka muud. Nimelt oli seal klassiruumis kahuril (see projektor, mis arvutist seinale näitab; meil kutsuvad kõik seda kahuriks) pirn ära vahetatud, mis tähendab, et see pilt oli hele ja erk ja jube hea oli näha. Nagu tõsiselt kena. Pole enne nii head kahuri pilti näinudki. :)

Siis ma proovisin sööma minna, sest ma olin näljane! Aga no kurat, kohvikus selline järjekord, et ma otsustasin, et nii näljane ma nüüd kah ei ole. Siis tuli Kombinatoorika. Ja ma magasin. Või noh, haigutasin jube tihti, vaatasin iga kolme kuni viie minuti tagant kella (ja seda ma nagu tegingi päriselt, ei mingit liialdamist) ning puhkasin aeg ajalt silmi. Ja ülejäänud aja püüdsin üles ärgata. Aga siis kui loeng LÕPUKS ära lõppes, sain ma teada, et õppejõud oli kõigile selle raamatu meilile saatnud, mille järgi ta õpetab. Siis ma andsin talle oma meiliaadressi kah ja saingi selle raamatu! Ei peagi nüüd raamatukokku minema ja kohusetundlikke laenutajaid kiruma.

Ahjaa, üliõpilaspileti sain kah mingil hetkel tagasi ja pikendatud. Enne Kombi loengut. Pärast proovisin jälle süüa saada - ikka oli järjekord.

Ja siis ma lendasin ajalukku. Sadas. Aga veel kõvemini sadas siis, kui ma juba ajaloos olin. Soojas valges klassis kuulamas huvitavat ajalugu. Milline õndsus. (Ma ju ütlesin, tõsised ajalookalduvused.) Jah, vot see oli lahe. Lahe. Egiptusest räägiti. Mulle meeldib Vana-Egiptus. :D

Ja siis sai see loeng ka kahjuks läbi ning ma kõmpisin jälle mäest üles. Ja seekord ei olnudki kohvikus järjekorda. Süüa kah muidugi eriti ei olnud, aga sain õnneks veel viimase kausi kaerahelbeputru köögiviljadega (või vähemalt porgandiga). Ja hapukoorega, aga see pole köögivili. Siis ma kugistasin selle alla.. inglise keeles on hea väljend - wolf down. Igatahes siis ma huntisin selle alla, leidsin, et see on parim toit maailmas, ja siis pärast olin ma veel näljasem.

Informaatika didaktika oli päris lõbus, magama ei jäänudki. Kilpkonnadest räägiti. Ja sellest, et äkki kolmnurka joonistades tuleb tuju teha hoopis kuusnurk. Ja et see ei pruugi sugugi halb olla. Ja siis oli YLIkoolipäev läbi, ma jooksin jälle bussile, jõudsin koju, sõin, sõin ja sõin. Brrrr! Peaks teed tegema. Ja homme PEAB kindad kaasa võtma. Brrrr!

Muuseas, ma üleeile vaatasin, et eile on nimepäev Emal ja Mamal. Ja siis ma mõtlesin, et kesse loll paneb oma lapsele Ema või Mama nimeks. Või siis juba Ema Mama. Või Mama Ema. Aga siis ma vaatasin lähemalt ja oli hoopis Erna ja Marna.

Nojah. Brrrr!

---
Suxu - Ajalugu, toit ja mehed!

Comments

Anonymous said…
Sa vaene inimene! Kõik näljutavad sind! Sa oleks võinud ju minu juurde tulla - mul oli hulk ahjusooje lihapirukaid täitsa üle. Nüüd muidugi enam ei ole...

Aga ajalugu, mehed ja toit... Udu on kindlasti su üle uhke, kuigi ma ei oska muud teha kui alla andes ohata. Ja ma veel arvasin, et meie avaldame Udule negatiivset mõju, mitte vastupidi.

Nojah.
Anonymous said…
Eee... ja kuidas jõehobud asjasse segatud on?
suxu said…
No oli üks Ülem-Egiptuse kuningas Menes, kes vallutas ka Alam-Egiptuse ja siis ühendas need kaks ja valitses kogu Egiptust, kuni jõehobu ta ära viis. Aga ta ise viis pealinna Memphisesse. Enne jõehobu tulekut. Ja osad arvavad, et ta oli legend. Menes, mitte jõehobu. (Muuseas, kui ma kunagi Aliases seletan 'voolava veekogu suxu', siis ma mõtlen jõehobu).
Anonymous said…
Hea küll, ma jätan meelde. Või vähemalt püüan meelde jätta. Või siis unustan absoluutselt ära ja siis naeran end hulluks kunagi, kui ma peaks jälle Aliast mängima.

Popular posts from this blog

mmxxiii

Täna on küll viimane aeg teha ära eelmise aasta kokkuvõte, aasta 2022 oma siis. Ega ma sellest väga palju enam ei mäleta ka. Aga mul oli põlveopp, millele järgnes 5 nädalat kargutamist ja siis sügisel käisin töökaaslastega spaas. Vahepeal oli suvi kah, siis käisime Pontuga ujumas. Ja kutsapargis käisime ka mitmeid kordi. Vaatame resolutsioonid ka üle, 2022 a. lubadused: * tegele Pontuga Ikka tegelesin :) Käisime kutsapargis ja jalutamas ja olime/mängisime niisama koos. Kaisutasime kah.  * ära üle tööta Vot - ei töötanudki! Selle vastu aitas Pontu ilusti - nüüd ma jõuan kella 10-ks tööle ja olen kella 6-ni ja väga palju ületunde enam ei tee.  * hoolitse oma tervise eest Jah, sain põlve korda ja tegin harjutusi. Ja vahetasin perearsti ära, sest mu vana perearst läks pensionile ja siis ma sain automaatselt uue, aga see uus on linna teises otsas, seega ma võtsin sama arsti, kes on emal-isal ja vennal. Minu meelest on ta tore ja asjalik.  P.S. Tuli meelde nüüd, et me käisime (vist augustis)

mmxxiv

Tahaks seekord aasta kokkuvõtte kähku ära teha, siis saab rahulikult muud juttu ka ajada. Vaatame siis, mis aastast 2023 meelde on jäänud... Jaanuarist ei mäleta eriti midagi, tõenäoliselt oli lumine. Ei, alguses isegi ei olnud, aga lõpupoole vist juba oli. Sõidutunde tegin ka enam-vähem usinalt, kuigi sel hetkel mul veel eriti hästi asjad välja ei tulnud. Kippusin lumehangedesse sõitma. Veebruaris ma astusin auku. Siis oli küll suur lumi. Käisime K. ja kutsadega jalutamas, läksime üle võõra lumise põllu ja ma astusin jalgapidi auku ja jäin sinna natukeseks kinni ka. Aga lõpuks sain ikka välja ja midagi hullu ei olnudki, saabas/jalg said märjaks.  Märtsis vist käisin korra õhtul pimedas autoga sõitmas (pimeda aja koolitus) ja leidsin, et see ei olnud üldse tore, sest noh, pime oli. Aprillis ma käisin kutsapargis ja suutsin mingis pisikeses lohus oma jala nii välja väänata, et see läks hullult paiste ja ma käisim EMOs; luud olid õnneks terved, aga pärast seda kandsin oma 3-4 nädalat ort

Viini reis

Viin, Austria, 29.06 – 02.07.2018 NB! Need, kes ei viitsi tervet juttu lugeda, siis kerige lõppu, seal on kokkuvõte. Neljapäev, 28.06. Sõitsime kella kolmese rongiga Tallinnasse, kus olime endile üheks ööks kinni pannud toa GO Shnelli Hotellis, mis asub kohe raudteejaama kõrval. Lennujaamas pidime olema kell 5 hommikul. Olime enne tükk aega mõelnud, kuidas ikkagi toimida, kas minna varem ja ööbida hotellis, kusjuures alguses kaalusime ainult Ülemiste Hotelli, aga seal olid alles vaid kallid toad. Korra mõtlesime ka, et sõita Tallinnasse öise bussiga, aga seda varianti me mõlemad ikkagi pelgasime, sest mis saab siis, kui midagi juhtub ja me oleme alles Tartus ja juba 3-4 tunni pärast peaksime olema Tallinna lennujaamas. Pealegi oleks me sellise variandi puhul pidanud olema kas terve öö üleval või oleks saanud ainult mõned tunnid magada. Otsustasime siis lõpuks Shnelli hotelli kasuks, kuna rongiga minnes on see tõesti kohe sealsamas ja lisaks oli tuba ka mõistliku hinnaga j