Skip to main content

Külmajudin

Väga huvitav unenägu oli täna. Sisaldas abieluettepanekut ja inimesed said surma ja puha. Aga alustame siis ikkagi algusest. Ma ei mäleta algust. Alustame siis sellest abieluettepanekust, mille mina tegin. Jep, mina, mitte mulle. Aga sellega läks mul üsna kehvasti. Ei, ettepaneku tegin ilusti ära ja võeti isegi vastu, aga siis mu tulevane mees suri hoopiski ära. Ja mina omastasin traagilise kangelase kurva saatuse. Seda läks mul muuseas hiljem väga vaja. Siis vahepeal ma ahastasin oma kurva saatuse üle, aga huvitavaks läks asi siis, kui välja ilmus dam-dam-dam-damm Heleri. Jep. Tal oli väga tähtis roll. Tal olid ka maagilised võimed panna inimesi ükskõik mida uskuma, muuta või kustutada nende mälu ja näha välja nagu ükskõik kes. Ja nende oma maagiliste võimetega pani ta kõik uskuma, et ta on väga hea arst ja sai seetõttu haiglas peaarstiks. Mina teadsin seda kõike ja olin üsna meeleheitel, et ta niimoodi tegi, aga ma ei julgenud teistele öelda kah, sest äkki siis saab Heleri ka teada, kustutab nende mälu ära ja kes teab, mida ta veel minuga teeb. Aga igatahes siis üks vanem kogenum naisarst sai aru, et midagi on nagu nihu, ja siis ma avaldasin selle saladuse talle, ühele nooremale naisarstile, kes tegelt oleks ise pidanud peaarst olema, ja Oravale. Ja ma olin üsna hirmul, et äkki on üks neist hoopis Heleri. Vist ei olnud, aga siiski ei suutnud meie neljakesi ka ta vastu saada. Ja siis mina, traagilise saatusega traagiline kangelane, ühel päeval teatasin Helerile tolle haigla fuajees, et ta on liiga kaugele läinud ja nüüd ma peatan ta. No igatahes siis tema kutsus mingid püssidega turvamehed mind kinni võtma. Aga mina suutsin kuidagi ühelt turvamehel püssi ära võtta ja pöörasin selle siis Heleri poole. Ja siis tuli muidugi see kangelaslik kõne, et ma ei saa sellist ülekohust lihtsalt pealt vaadata. Ma ei tea, miks need turvamehed mind kohe maha ei lasknud, aga igatahes ma pöördusin nende poole ja palusin, et nad seda valutult teeksid. Nad lubasid, et teevad. Ja siis ma pöörasin tagasi Heleri poole ja lasin ta maha. Ja siis korraga kõik tema kurjad teod said olematuks. Näiteks ruumi rohelised seinad muutusid beežiks. Ja see noor naisarst, kes seda väärt oli, saigi peaarstiks. Ja üleüldse olid kõik väga õnnelikud. Ja mina olin surnud. Aga traagilise saatusega traagilise kangelasena poleks mul niikuinii sealt midagi head olnud loota.

Vat selline lõbus unenägu.

Paar päeva tagasi oli mul üks vähem lõbusam. Algas see sellega, et me Uduga läksime rongile. Aga rong läks teiselt perroonilt ja meie ei julgenud maa alt minna, sest seal oli pime ja õudne ja mingi hirmus võõras mees. Nii et me läksime siis üle mingi sillakese vist. Vähemalt Udu läks. Mina läksin läbi ühe seisva rongi. Aga siis hakkas see rong sõitma ja mina olin siis meeleheites, et appi, kuhu ma nüüd sõidan. Küsisin ühe reisija käest. Too vastas, et sadamasse. Ma siis ruttu läksin järgmises peatuses maha. Oli selline pisike ilus linnake, päike veel paistis ja kõik oli hästi kena. Ma siis istusin ühe maja ette kivile ja üks siilike jalutas minuni. :) See oligi põhiliselt kõik.

Öösel vaatasime maratoni. Mina niikuinii nii vara magama poleks läinud. Aga nüüd ajasin teised kah üles ja vaatasime koos ja pärast sõime moosisaia ja siis sai sai otsa ja siis läksin mina magama ja nemad tagasi magama. Aga nüüd oli lõpetamine ja ongi läbi. Mulle meeldis eriti see, kuidas nad lasid enne algust neil numbreid ilutulestikuna õhku ja siis pärast Olümpiarõngad. Nii lahe mõte on minu meelest ilutulestikust pilte ja kujundeid teha. Nagu Gandalf. Avatseremoonial mulle meeldisid kah kohutavalt need jalajäljed, mis staadionile viisid. Ja see linnupesa staadion on iseenesest ka nii kohutavalt kena ja milline geniaalne idee veel!

Mul kummitavad nüüd muudkui Ruja laulud. Ja nüüd ma muudkui kuulan neid. Varsti hakkan ehk laulma kaa. >:)

Comments

sussa said…
Mulle meeldisid kah need numbrid. Ja Gandalfi mõte tuli mul kah, aga selle peale, kui me hakkasime arutama, et kas siis lohet/draakonit ei tulegi üldse. Leidsime, et üks selline gandalflik lohe oleks sinna hästi sobinud.
suxu said…
Jah, ma ka imestasin draakoni/lohe vähesuse üle. Alguses ma arvasin, et äkki lohe sülgab Olümpiatule põlema, ja siis pärast, et äkki ta sülgab siis Olümpiatule kustu.. aga ei kumbagi.

Ja miks sellist tulevärki massiliselt ei tehta? Või noh, vähemalt rohkem. No eks see ole jah pisut keerulisem kui tavaline, aga see oleks ju ometi nii kohutavalt lahe!

Popular posts from this blog

mmxxiii

Täna on küll viimane aeg teha ära eelmise aasta kokkuvõte, aasta 2022 oma siis. Ega ma sellest väga palju enam ei mäleta ka. Aga mul oli põlveopp, millele järgnes 5 nädalat kargutamist ja siis sügisel käisin töökaaslastega spaas. Vahepeal oli suvi kah, siis käisime Pontuga ujumas. Ja kutsapargis käisime ka mitmeid kordi. Vaatame resolutsioonid ka üle, 2022 a. lubadused: * tegele Pontuga Ikka tegelesin :) Käisime kutsapargis ja jalutamas ja olime/mängisime niisama koos. Kaisutasime kah.  * ära üle tööta Vot - ei töötanudki! Selle vastu aitas Pontu ilusti - nüüd ma jõuan kella 10-ks tööle ja olen kella 6-ni ja väga palju ületunde enam ei tee.  * hoolitse oma tervise eest Jah, sain põlve korda ja tegin harjutusi. Ja vahetasin perearsti ära, sest mu vana perearst läks pensionile ja siis ma sain automaatselt uue, aga see uus on linna teises otsas, seega ma võtsin sama arsti, kes on emal-isal ja vennal. Minu meelest on ta tore ja asjalik.  P.S. Tuli meelde nüüd, et me käisime (vist augustis)

mmxxiv

Tahaks seekord aasta kokkuvõtte kähku ära teha, siis saab rahulikult muud juttu ka ajada. Vaatame siis, mis aastast 2023 meelde on jäänud... Jaanuarist ei mäleta eriti midagi, tõenäoliselt oli lumine. Ei, alguses isegi ei olnud, aga lõpupoole vist juba oli. Sõidutunde tegin ka enam-vähem usinalt, kuigi sel hetkel mul veel eriti hästi asjad välja ei tulnud. Kippusin lumehangedesse sõitma. Veebruaris ma astusin auku. Siis oli küll suur lumi. Käisime K. ja kutsadega jalutamas, läksime üle võõra lumise põllu ja ma astusin jalgapidi auku ja jäin sinna natukeseks kinni ka. Aga lõpuks sain ikka välja ja midagi hullu ei olnudki, saabas/jalg said märjaks.  Märtsis vist käisin korra õhtul pimedas autoga sõitmas (pimeda aja koolitus) ja leidsin, et see ei olnud üldse tore, sest noh, pime oli. Aprillis ma käisin kutsapargis ja suutsin mingis pisikeses lohus oma jala nii välja väänata, et see läks hullult paiste ja ma käisim EMOs; luud olid õnneks terved, aga pärast seda kandsin oma 3-4 nädalat ort

Viini reis

Viin, Austria, 29.06 – 02.07.2018 NB! Need, kes ei viitsi tervet juttu lugeda, siis kerige lõppu, seal on kokkuvõte. Neljapäev, 28.06. Sõitsime kella kolmese rongiga Tallinnasse, kus olime endile üheks ööks kinni pannud toa GO Shnelli Hotellis, mis asub kohe raudteejaama kõrval. Lennujaamas pidime olema kell 5 hommikul. Olime enne tükk aega mõelnud, kuidas ikkagi toimida, kas minna varem ja ööbida hotellis, kusjuures alguses kaalusime ainult Ülemiste Hotelli, aga seal olid alles vaid kallid toad. Korra mõtlesime ka, et sõita Tallinnasse öise bussiga, aga seda varianti me mõlemad ikkagi pelgasime, sest mis saab siis, kui midagi juhtub ja me oleme alles Tartus ja juba 3-4 tunni pärast peaksime olema Tallinna lennujaamas. Pealegi oleks me sellise variandi puhul pidanud olema kas terve öö üleval või oleks saanud ainult mõned tunnid magada. Otsustasime siis lõpuks Shnelli hotelli kasuks, kuna rongiga minnes on see tõesti kohe sealsamas ja lisaks oli tuba ka mõistliku hinnaga j